• Anonym (Svårt och hårt)

Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?

Det finns ju ett antal cuckoldtrådar här och det är väl 99% män som skriver i dom. Detta är ju en ständigt återkommande fetish hos många män. Men hur ser ni kvinnor på detta fenomen? Hur ser ni på en man som har cuckoldfantasier? Hur tänker ni om er egen man har en trigger på området? Hur skulle ni resonera om er man föreslog något sådant?

• Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Malin) skrev 2017-08-11 14:41:26 följande:
    Varför tror du det är en bluff? Det finns faktiskt människor som lever utanför Svensson-lådan, tro det eller ej. Inget man pratar om på fikarasten eller föräldramötet men det existerar likväl.

Chockerande, eller hur? ;)
    Folk klarar inte av att andra lever liv utanför deras ramar...
  • Anonym (Busted)
    Anonym (..) skrev 2017-08-11 10:04:53 följande:
    "Jag, jag, jag". Ja det är din preferens. Är det så konstigt att tänka sig att andra människor har andra preferenser och böjelser än de du har?

Det finns så vansinnigt många konstiga (= för mig konstiga) saker som folk tänder på, att jag inte tycker detta verkar speciellt uppseendeväckande. Jag tror inte att de trollar, däremot kanske några är dåliga på att mäta...

Öh, TS ställer frågor och vill ha input. Det fick han. De flesta skriver jag för att betona att det är deras åsikt. Jag pratar för mig, inget svepande generaliserande för andra människor. 

Har inte skrivit om andras preferenser och böjelser. Och definitivt inte att de trollar för att de tycker annorlunda än jag kring sexualitet eller något annat. 

Trolla är när 15-åriga killar utger sig för att vara mogna kvinnor. Eller att någon har fem älskare varav tre har kuk på 21 cm eller över.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Busted) skrev 2017-08-12 04:27:33 följande:

Trolla är när 15-åriga killar utger sig för att vara mogna kvinnor. Eller att någon har fem älskare varav tre har kuk på 21 cm eller över.

En liten följdfråga bara. Min man och jag är aktiva swingers och har även privata träffar med en eller flera män. Mina preferenser ligget åt män med ordentlig utrustnig så genom åren har vi samlat på oss ett antal favoritkillar med ordentlig utrustnig den största har gått och väl 21cm och ett par stycken är runt 21cm. Vad är det som gör att det är likhetstecken på att ha flera älskare med stora kukar och att vara ett troll.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Lisa) skrev 2017-08-12 10:05:12 följande:
    En liten följdfråga bara. Min man och jag är aktiva swingers och har även privata träffar med en eller flera män. Mina preferenser ligget åt män med ordentlig utrustnig så genom åren har vi samlat på oss ett antal favoritkillar med ordentlig utrustnig den största har gått och väl 21cm och ett par stycken är runt 21cm. Vad är det som gör att det är likhetstecken på att ha flera älskare med stora kukar och att vara ett troll.
    Det är samma typ av människor som gillar Trump och skriker fake news... ;)
    Kanske bittra över sitt torra sexliv?
    Vem vet!
    Träffade en man igår, men det blev sådär.. Vi hade inte träffats på ett tag så han var lite nervös... 21 cm som inte är riktigt hård gör ingen glad... Tur att min man kom hem strax efter och han var stenhård (normalstor)..
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-12 18:29:06 följande:

Det är samma typ av människor som gillar Trump och skriker fake news... ;)

Kanske bittra över sitt torra sexliv?

Vem vet!

Träffade en man igår, men det blev sådär.. Vi hade inte träffats på ett tag så han var lite nervös... 21 cm som inte är riktigt hård gör ingen glad... Tur att min man kom hem strax efter och han var stenhård (normalstor)..

Lite märkligt är det allt att vi som har sex med flera män och som föredrar modell större alltid får trollstämpel med hänvisnig någon statistik på hur ovanligt det är med killar med den storleken. Lite som att säga att det inte finns några Ferraris för dom flesta svenskar åker Volvo. Det finns som sagt Ferraris och vissa samlar på sig erfarenhet av flera stycken under livet och det finns dom som har flera stycken i sina samlingar samtidigt. Själklart är det vanligare med en Volvo v70 på infarten med det utesluter som sagt inte att det finns infarter som det står något annat på. Att killar blir lite nervösa och och riktigt får till det har vi alla upplevt. Brukar fungera med att ta en gemensam dusch ellet liknande eller att bara sätta sig och prata skit en stund men som sagt frustrerande när man siktat in sig på grov, hård kuk. För vissa kilkar kan det hjälpa med ett litet blått eller gult piller i dessa lägen. Vi har inte en riktig cuckold-relation då vi gör allt tillsammans min man och jag men vi tänder bägge två på att se den andre ha sex med andra personer.
  • svenskitelge

En liten komplettering till mitt tidigare inlägg.
    Vi blev inbjudna till en sexfest i helgen med ca 10 par och 10 singlar jämnt fördelat på könen.
    Efter att ha minglat ville frun testa en gunga som fanns i ett rum.
    Hon lade sig till rätta och jag började smeka henne, strax kom en kvinna som tog över min plats och sa att hon skulle förbereda henne. Jag fick ta plats vid huvudändan.
    Efter ett tag sa den andra kvinnan att hon var redo, jag började knulla min fru och snart stod det några runt om och tittade och någon gick fram och blev avsugen.
    Efter ett tag sa jag åt honom att byta plats. Jag blev avsugen av frun tills jag sprutade i mun och på ansiktet.
    Jag tog plats i soffan bredvid och såg hur hon blev uppvaktad av totalt 4 män och 1 kvinna. 
    Jag fick själv sällskap i soffan av en annan kvinna så jag gick ju inte lottlös...
    Sedan hände ju lite fler saker senare men detta var höjdpunkten.
    Frun sa efteråt att hon gärna tagit emot några fler och att en man hade en riktigt stor kuk men tyvärr hade han inte fått upp den ordentligt.

• Gbeva
    svenskitelge skrev 2017-08-14 11:02:35 följande:

En liten komplettering till mitt tidigare inlägg.

Vi blev inbjudna till en sexfest i helgen med ca 10 par och 10 singlar jämnt fördelat på könen.

Efter att ha minglat ville frun testa en gunga som fanns i ett rum.

Hon lade sig till rätta och jag började smeka henne, strax kom en kvinna som tog över min plats och sa att hon skulle förbereda henne. Jag fick ta plats vid huvudändan.

Efter ett tag sa den andra kvinnan att hon var redo, jag började knulla min fru och snart stod det några runt om och tittade och någon gick fram och blev avsugen.

Efter ett tag sa jag åt honom att byta plats. Jag blev avsugen av frun tills jag sprutade i mun och på ansiktet.

Jag tog plats i soffan bredvid och såg hur hon blev uppvaktad av totalt 4 män och 1 kvinna. 

Jag fick själv sällskap i soffan av en annan kvinna så jag gick ju inte lottlös...

Sedan hände ju lite fler saker senare men detta var höjdpunkten.

Frun sa efteråt att hon gärna tagit emot några fler och att en man hade en riktigt stor kuk men tyvärr hade han inte fått upp den ordentligt.

Låter trevlig och påminner en hel del om hur vi ibland har det på våra GB träffar. Gubben brukar börja med att värma upp mig och sedan sitta och titta på medan jag nuter av andra män. Oftast blir han så kåt av att titta på att han tänder till igen för ett par omgångar till. Älskar att ligga i en gunga och bara ta emot och kanske suga eller runka ett par hårda kukar under tiden. Inte regelrätt cuckold men gubben blir kåt av att se mig med andra män.
  • svenskitelge
    Gbeva skrev 2017-08-14 11:12:41 följande:
    Låter trevlig och påminner en hel del om hur vi ibland har det på våra GB träffar. Gubben brukar börja med att värma upp mig och sedan sitta och titta på medan jag nuter av andra män. Oftast blir han så kåt av att titta på att han tänder till igen för ett par omgångar till. Älskar att ligga i en gunga och bara ta emot och kanske suga eller runka ett par hårda kukar under tiden. Inte regelrätt cuckold men gubben blir kåt av att se mig med andra män.
    Exakt, riktigt häftigt!
    Frun hade önskat testa detta med ögonbindel oxå... 
    Så upphetsande att se henne njuta till männens lust.
  • Lindamedkatten99

Tråkigt att se så många inskränkta inlägg i den här tråden.

Jag och min pojkvän lever i ett ?cuckold-förhållande? sedan två år tillbaka. Jag älskar honom och han älskar mig men jag behöver något mer sexuellt, och han har förståelse för det. Han har en ganska liten penis och jag har jättesvårt att komma utan en rejäl penis som fyller upp mig. Vi gör det som något spännande tillsammans. Han hjälper till att klä upp mig och hitta nya killar att dejta, och han tänder på att jag har sex med dem. Om killarna är avslappnade och okej med det så brukar han få titta på och det blir som ett äventyr som vi gör tilmsammans och som vi båda går igång på.

Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?