• Vindpust

Nervsammanbrott!

Vad gör man då man hela tiden går runt hemma och är arg, ledsen och totalt uppgiven för att sambon spyr galla, svär, säger fuck you och vägra ingå i några vidare diskussioner för att lösa något?!?? Jag får ett jävla nervsammanbrott snart! Fattar inte vad som är fel på Karl fan som ligger bara hemma och är arbetslös medan jag är mammaledig. Jag har erbjudit mig att börja jobba men då är det fel också. Helvete alltså jag blir galen snart!

• Svar på tråden Nervsammanbrott!
  • nnnnnnnn

nu när man läser detta inlägg så inser man att era problem är djupare än bara vem som jobbar och hur mycket pengar ni får ut varje vecka.

Sök hjälp. Parterapi. Eller låt honom utreda om han blivit deprimerad av arbetslösheten.

• Vindpust
    nnnnnnnn skrev 2017-04-04 18:54:35 följande:

nu när man läser detta inlägg så inser man att era problem är djupare än bara vem som jobbar och hur mycket pengar ni får ut varje vecka.

Sök hjälp. Parterapi. Eller låt honom utreda om han blivit deprimerad av arbetslösheten.

Jag tro hane gången i en depression och därmed har betydligt sämre tröskel för motgångar m.m. Han svär och är aggressiv mot vår sin hån han inte vill sova om nätterna. Innan jag åkte iväg och tränade ikväll så gormade han över att jag hade glömt att köpa lingonsylt i fullt fart! Det är liksom inte normalt. Så glad att jag har min fristad då jag får träna för att orka med det här.
Svar på tråden Nervsammanbrott!