KajsaStina123 skrev 2017-07-12 14:32:11 följande:
Hej!
Vad skönt att det verkade bra ändå trots att den ena är lite mindre. Hoppas han växer på sig. Jag googlade ju en del när jag själv hade 2 liv i magen och det verkade ju vara rätt vanligt att den ena kunde vara lite mindre. Speciellt om det var 2 äggs. Har du 2 äggs?
Jo vi har tid den 18.e juli för rul. Det känns fortfarande nervöst, för känner mig fortfarande orolig. Verkar vara svårt att försöka få en känsla att gå över....vill försöka bli "bara" glad och förväntansfull. Men som sagt, hoppas det förändras efter rul om allt ser bra ut....
Skönt att du får semester snart och får ta det lite lugnare. Är också ledig nu och det känns skönt. Är i v 18 och imorgon går jag in i v 19...så det går fort.
Våra är garanterat tvåäggs (olika kön) så det tycker jag är skönt. Lite mindre risker och olika storlek är inte så allvarligt som om det varit enäggs.
Vi ska på tul den 18 så vi får hålla tummarna för varann :) Hittills har alla organ sett bra ut på våra ul så det är ju mest tillväxten jag tänker på. Man släpper ju aldrig oron som du säger. Jag var lättad efter rul så det hoppas jag du också kommer vara.