Tjejens promiskuösa förflutna förstör mig
Hej allihopa. Kände att jag ville skriva av mig lite och samtidigt få lite tips.
Det är såhär att jag har en helt fantastiskt underbar flickvän. En flickvän som verkligen älskar mig och gör allt för mig. Spelar ingen roll om vi bara är hemma eller ute på stan, hon vill alltid kramas och vara så nära mig som möjligt. Hon är alltid öppen med mig och döljer inget för mig heller. Jag uppskattar verkligen det och jag är likadan tillbaka.
Jag älskar verkligen henne och jag gör vadsomhelst för henne.
Men nu till mitt problem. Och det är att jag inte kan lägga hennes promiskuösa förflutna bakom mig. Det är i bakhuvudet hela tiden och bara gnager och äcklar mig. Jag själv älskar sex och jag är ingen pryd person. Men jag har valt att inte ha legat runt med massa tjejer eftersom jag anser att man ska ha det med någon man tycker om, och inte ha det så fort möjligheten ges med vemsomhelst. Jag förstår inte hur hon kunde vara så orädd och vara så intim med så oerhört många bara för sakens skull. Hon är 30 år och antalet 34. Jag vet att det ibland kan bli en del dejter med olika personer innan man hittar den rätte. Men att ha sex med så otroligt många bara för sakens skull är så sjukt osexigt och ovärdigt. Det gäller båda könen. Hon har sagt att hon inte är samma person nu som hon var då, och att hon förändrades när hon träffade mig. Jag anser att människor kan förändras. Men samtidigt känns det som att jag är stackaren som fick ta allt skit efter alla andra. Jag skäms otroligt mycket över hennes förflutna.
Jag vet att problemet ligger hos mig, inte henne för hon har bara varit fantastisk mot mig. Men jag vet inte hur jag ska göra det bättre. Har ni tips på vad jag ska göra? Och finns det någon annan som har varit i samma situation? Hur gjorde ni?