38 år och helrakad. Min erfarenhet som bisexuell och även när jag pratat om detta med män är att det är vanligare med äldre kvinnor som är helrakade (alltså i min ålder typ) än de som är under 30.
Är 49 år och helrakar. Har gjort det i många år. Det är bland det bästa som jag givit till mig själv och mina partners. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Är 49 år och helrakar. Har gjort det i många år. Det är bland det bästa som jag givit till mig själv och mina partners. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Härligt! Är din helrakade fitta det bästa som hänt dig?
O är jag kär i någon av er o ni för övrigt både smakar gott och är rena så äter jag gärna hela muttan med hull o hår! D e ju inte värre än mat som fastnar mellan tänderna ^^
jag är nu 30 men har alltid tyckt såhär förutom en jättekort period i början i ungdomen mest för att "testa" renrakad. Men är som sagt inget fan av det.
Förstår inte varför ni vuxna ska se ut som en bäbis mellan benen? Förstår att ni vill bli slickade.. Men ändå :| Sjukt avtändande! Plus könshår även skyddar lite emot sjukdomar.
Det finns nästan "inga normala" kvar i detta landet som har allt men tydligen ändå inte :(
Hustrun är 51 hon renrakar läpparna men sparar en liten tofs ovanför, för min del fick hon gärna ta bort allt, jag tycker det är estetiskt mer tilldragande.
Renrakade läppar är så lena att smeka och slicka helt underbart.