Tips för killar som dejtar online?
För mig är den allra första bilden (profilbilden) totalt avgörande om jag ens ska fortsätta titta på någons profil. Och att det finns flera olika så att man får en bra känsla för hur personen ser ut och alltid nya uppdatrade bilder med dagens utseende. På killar är det viktigt att veta om de har hår el är rakade t ex.
Sen är själva kommunikationen superviktig och att någon verkar intresserad på riktigt och har tagit sig tid att kolla min profil. Kankse kommenterar el associerar till saker jag skrivit. Det är helt okej att skriva att jag är snygg om det är gjort med finess och inte bara följs upp med "ligga? Hej! what´s up? vad gör du? el annat ytligt dravel som känns helt meningslöst. Intelligens är viktigt för tjejer och verbal förmåga och att stå ut i mängden. Hellre lite weird än tråkig och korkad.
Hur många meddelanden och inviter jag får beror på vilka sidor jag är på. På konkreta sexsajter strömmar det in med automatik och man orkar inte svara någon alls i princip. Drar mig för att ens logga in men på lite seriösa sidor där folk söker förhållande är det inte lika frekvent. Sitter dock aldrig och väntar på att killar ska ragga upp mig om jag väl blir förtjust i någons bild. Tyvärr händer det dock extremt sällan eftersom de flesta män på nätet inte är så attraktiva rent utseendemässigt enligt min erfarenhet och därför inte heller får en chans. Fast ibland har jag har dejtat några riktiga hetingar därifrån men alltför ofta har de fullt upp att ligga i verkligheten och har alldeles för många att välja på. dessa killar behöver inga andra talanger än sitt utseende medan alla övriga killar behöver fila på sin charm och sina verbala förmågor el bli exceptionellt bra i sängen och självsäkra Det är definitiv en hit som har lyckats förföra mig mer än en gång;)