• krsd kille

    Wetsex, hur gör ni?

    Är intressant detta med wet. Jag praktiserar detta och är den som gillar ta emot. Jag är rätt dominant men när det gäller wet är jag gärna lite ug. Jag gillar ligga i en 69:a och ta emot. Hur gör ni? Var praktiserar ni detta och på vilket sett. Vet att en del tycker det är äckligt och då behöver man inte läsa tråden. 

  • Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?
  • Anonym (Vanilla)

    Men vadå 69an? Kissar någon i din mun? Jag visste att det fanns folk som gillade att få kiss på sig men hade verkligen trott att det kissades på magen eller något...

  • Domesticgoddess
    Anonym (Vanilla) skrev 2017-04-11 10:18:55 följande:

    Men vadå 69an? Kissar någon i din mun? Jag visste att det fanns folk som gillade att få kiss på sig men hade verkligen trott att det kissades på magen eller något...


    Det finns säkert de som inte vill ha det i munnen och andra som vill ha det överallt.
  • Anonym (Våta lekar)

    Jag vill ha det över mig... se det komma.

    Sen vill jag slicka bort de sista dropparna från den våta musen...

    Man, 37

  • krsd kille
    Anonym (Vanilla) skrev 2017-04-11 10:18:55 följande:

    Men vadå 69an? Kissar någon i din mun? Jag visste att det fanns folk som gillade att få kiss på sig men hade verkligen trott att det kissades på magen eller något...


    Ja, hon kissar i min mun och över mitt ansikte. Allt planeras väl med att hon dricker mycket vatten under dagen så att det är helt klart kiss, då är det härligt. Har man inte provat förut så råder jag till att börja kissa på kroppen sedan kan man avsluta med att slicka lite men som sagt det är viktigt att systemet är rensat.
  • Anonym (Mrs Prefect)

    Kissat på min man i duschen... Grenslar honom när han ligger på rygg, eller står över honom. Sedan hukar jag och låter honom slicka min fitta och stjärt medan han kommer.. Badkar är också härligt, när vi har tillgång till det..

  • Anonym (Gillar wet)

    Gillar stå framför min tjej och kissa på hennes bröst. När jag har kissat klart så suger hon ut dom sista dropparna.

  • Anonym (Wettjej)

    Älskar wet och min kille och jag har det ofta och alltid i vårt stora dusch...

    Han älskar att ligga ner och ha mig ståendes ovan när jag kissar på honom. Kissar främst på kuken och i ansiktet/munnen...

    Själv står jag på knä när han kissar på mig...vill ha det mesta i munnen...

  • krsd kille

    Finns det någon tjej här som vill testa wet med en kille så hör av er, ni får gärna testa på mig.

  • Anonym (Wettjej)
    Anonym (Gillar wet) skrev 2017-04-11 22:45:27 följande:

    Gillar stå framför min tjej och kissa på hennes bröst. När jag har kissat klart så suger hon ut dom sista dropparna.


    Mmm..gör min kille. Han kissar mig i ansiktet, i munnen och på brösten och så rinner det ner på fittan...
Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?