• krsd kille

Wetsex, hur gör ni?

Är intressant detta med wet. Jag praktiserar detta och är den som gillar ta emot. Jag är rätt dominant men när det gäller wet är jag gärna lite ug. Jag gillar ligga i en 69:a och ta emot. Hur gör ni? Var praktiserar ni detta och på vilket sett. Vet att en del tycker det är äckligt och då behöver man inte läsa tråden. 

• Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?
  • Anonym (Hin håle)

Har bara praktiserat detta i duschen, 3 olika tjejer vid relativt många tillfällen. Jag har kissat på dem. 

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Hin håle) skrev 2022-06-20 13:39:12 följande:

Har bara praktiserat detta i duschen, 3 olika tjejer vid relativt många tillfällen. Jag har kissat på dem. 

Det var just i duschen vi kom igång med sköna kisslekar
    Finns här
  • Anonym (Sugen)
    Rambo69 skrev 2017-04-12 19:07:27 följande:

Frugan och jag kan ligga 69an å då gäller det att inget kommer utanför munnen så att inte sängen blir ner kissad, duschen är bra då sitter hon över mitt ansikte , jag slickar henne å efter enstund så får hon kissa då också i munnen.
    Det får inte vara gammalt morgon kiss, men hon behöver inte dricka massa vatten,  gillar kiss smaken...
    Det hade varit väldigt upphetsande om vi hittade någon tjej som ville  vara med oss  // Flört

Dröm att få vara med er.... 
  • Meddelande borttaget
  • Pantieboy

Jag brukar få gå ner på knä framför tjejen och svälj, spiller jag blir det straff.

• sidebyside
    Anonym (Sugen) skrev 2022-07-11 02:51:19 följande:
    Dröm att få vara med er.... 
    Ja du får börja med att skicka ett pm, nu heter jag Sidebyside, om du inte redan är inne på Gamla familjeliv så får du gå in där, där kan du skicka pm.
    Kisseli kiss kiss är gotteli gott gott!
  • theotherone

I natt gick det inte längre, eftersom hela familjen är hemma på semester har jag inte fått tid över för mig själv på lääänge. Och nu tog till sist kåtheten överhanden fullständigt, så till den grad att förnuftet flög all världens väg och jag vågar göra saker som jag annars skulle tänkt mig för både en och två gånger.

Igår kväll drack jag ganska mycket vatten innan jag gick och lade mig, och struntade i att kissa precis innan jag gick till sängs. Det fick den önskade effekten, vaknade vid 5-tiden och var både jättekissenödig och superkåt. Frugan snarkade på bredvid medan jag kissade med fullt stånd i boxerskjortsen i sängen tills de var nästan genomblöta. De fick sitta kvar på och sedan somnade jag om.

Sedan vaknade jag vid 7 av att hon steg upp och gick iväg och duschade. Så då passade jag på att kissa med fullt stånd i boxerskjortsen igen i sängen. Denna gången tills de blev helt överfyllda. Sen tog jag av dem och fortsatte att kissa över magen och bröstkorgen och avslutade med att onanera till en skön orgasm. Sedan smet jag in i vår andra dusch medan hon fortfarande var inne i den första. Hon märkte givetvis ingenting.

Boxerskjortsen har jag gömt under sängen. Tänker smuggla ut dem någon gång senare idag och samtidigt passa på att byta underlakan. Hon och resten av familjen ska ut en sväng på eftermiddagen så eventuellt blir det en till wetsex/onanisession då, hehe.

Att leva tillsammans med någon som inte vill ha sex över huvud taget är inte så roligt alla gånger, så man får försöka hålla ångan uppe när tillfälle ges för att rå om sig själv.

• Anonym (En som inte fått tillfälle att prova ännu.)

Att ligga i sängen ensam och pissa ner sig har väl inte så mycket med wetsex att göra.

• theotherone
    Anonym (En som inte fått tillfälle att prova ännu.) skrev 2022-08-09 14:06:26 följande:

Att ligga i sängen ensam och pissa ner sig har väl inte så mycket med wetsex att göra.

Tja, sex med sig själv räknas väl som sex? 
Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?