• Anonym (D.G)

Trump är fantastisk!

Äntligen någon som tar slag i saken och visar lite handling. Is har frodats i åtta år under Obama skapade mer krig än någon annan Amerikansk president.

Radikal Islam behandlar människor barbariskt och deras människosyn är ohumantär. Bra att någon äntligen reagerar och vågar visa lite action.

• Svar på tråden Trump är fantastisk!
  • Anonym (D.G)

Åk ner till Syrien

• Mejjj1937

Okej...och priset för mest tröttsamma tråd som försöker vara provocerande går till...datatatata...dig!

• Anonym (D.G)
    Mejjj1937 skrev 2017-04-14 20:40:13 följande:

Okej...och priset för mest tröttsamma tråd som försöker vara provocerande går till...datatatata...dig!

Att ens orka kommentera på det viset helt intelligensbefriad..

Tillför något istället, även om de är ovant för dig och tar emot ända inifrån själen så försök.

• Anonym (D.G)

Spränga sig själv och samtidigt och samtidigt ta livet förstöra framtiden och hela liv för andra för andra det är ju helt sjukt.

• Lightdamp

Jag kan svara! Har varit mycket action under Obama så någon särskild unik handlingskraft tror jag inte Trump har. Ja förutom att skriva skit på twitter.

• Anonym (D.G)
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 20:59:28 följande:

Spränga sig själv och samtidigt och samtidigt ta livet förstöra framtiden och hela liv för andra för andra det är ju helt sjukt.

Eller kapa en lastbil bara för att köra över och förstöra och ta livet av oskyldiga helt sjukt!!!
  • Anonym (D.G)
    Lightdamp skrev 2017-04-14 21:00:40 följande:

Jag kan svara! Har varit mycket action under Obama så någon särskild unik handlingskraft tror jag inte Trump har. Ja förutom att skriva skit på twitter.

Vad för action speciellt tänker du på då?
  • Lightdamp
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 21:06:35 följande:
    Vad för action speciellt tänker du på då?
    Tusentals bomber från massor med flyganfall som har pågått i flera år. 
  • Anonym (D.G)
    Lightdamp skrev 2017-04-14 21:09:09 följande:
    Tusentals bomber från massor med flyganfall som har pågått i flera år. 
    MOAB bomben som användes igår har funnits sedan 2003.
Svar på tråden Trump är fantastisk!