• Mammamallan

Vill få en liten

Jag har sedan äl känt mig då konstig i kroppen, lite yr och molande värk i magen och runt äggstockarna ...

Äl var i tisdags så det borde väl vara för tidigt att känna av en tidig graviditet? Nån som har känt av sin graviditet super tidigt ??

• Svar på tråden Vill få en liten
  • maya77

Jag hade samma känsla. Men fick missfall i vecka 16 den 23 mars. Och har myst på. Så jag har molande värk typ lätt mensvärk och har haft en ljusrosa flytning nu i 4 dagar.

• maya77

Hoppas det går bra för dig med. Håller tummarna på ett plus för oss ?

• Womza

Hoppar in här. Min mens är snart en månad sen har fått ömma bröst och en hel del finnar har kanske en eller två på sin höjd i vanliga fall före mens men nu har jag hur många som helst. Jag har även mensvärk till och från och även ryggvärk

• maya77
    Womza skrev 2017-04-15 20:01:11 följande:

Hoppar in här. Min mens är snart en månad sen har fått ömma bröst och en hel del finnar har kanske en eller två på sin höjd i vanliga fall före mens men nu har jag hur många som helst. Jag har även mensvärk till och från och även ryggvärk

Du kanske ska testa dig. :) kan ju va så att du är gravid :)
  • oONinniOo

Nu vet jag ju inte om jag är gravid än, men jag har också känt av molvärk sen bara några få dagar efter ÄL. Är nu på ÄL+8 och molvärken sitter fortfarande i. Kan inte minnas att jag kände någon molvärk såhär tidigt med sonen, så få se om det blir ett plus om ett par dagar, eller om kroppen bara är knäpp.

• Womza
    maya77 skrev 2017-04-15 21:04:44 följande:

Du kanske ska testa dig. :) kan ju va så att du är gravid :)

Jag tog ett test tidigare för någon vecka sen men de va negativt så tänkte vänta ett tag och se hur kroppen beter sig
  • maya77
    Womza skrev 2017-04-16 09:39:20 följande:

Jag tog ett test tidigare för någon vecka sen men de va negativt så tänkte vänta ett tag och se hur kroppen beter sig

När har du bim? Kan ju vara för tidigt
  • Womza
    maya77 skrev 2017-04-16 09:45:11 följande:

När har du bim? Kan ju vara för tidigt

Jag hade min bmi den 17 februari tog ett test veckan efter
  • maya77
    Womza skrev 2017-04-16 16:22:23 följande:

Jag hade min bmi den 17 februari tog ett test veckan efter

Men det är ju 2 månader sen. Och om du har tagit grav test och det visade negativ. Hur många tester har du gjort? Ring gyn och be dom kolla upp dig.
  • maya77
    Mammamallan skrev 2017-04-16 11:53:43 följande:

Nån som har testat med clearblue early? Hur tidigt testde ni?

HR aldrig testat det. Men rfsu har till 4 dagar innan bim
  • maya77
    oONinniOo skrev 2017-04-16 07:06:08 följande:

Nu vet jag ju inte om jag är gravid än, men jag har också känt av molvärk sen bara några få dagar efter ÄL. Är nu på ÄL+8 och molvärken sitter fortfarande i. Kan inte minnas att jag kände någon molvärk såhär tidigt med sonen, så få se om det blir ett plus om ett par dagar, eller om kroppen bara är knäpp.

Vänta och ta ett test sen. Ibland kan det inte ge utslag om man tar för tidigt
  • Womza
    maya77 skrev 2017-04-16 16:33:14 följande:

Men det är ju 2 månader sen. Och om du har tagit grav test och det visade negativ. Hur många tester har du gjort? Ring gyn och be dom kolla upp dig.

Menade mars. Jag har en diagnos redan som gör att min mens kan utebli så har inte funderat så mycket på de men efter jag fick mer finnar än vanligt börja jag fundera lite så om inte mensen kommer under nästa vecka tar jag ett nytt test
Svar på tråden Vill få en liten