Nidblödning?
Hej.
Kort. Har vanligtvis regelbunden mens som kommer dag 30-31. Fick denna månad blödning dag 25. Ingen jätteriklig blödning. Men jag tickade ändå in i min app: påbörjad mens. Dagen efter var det knappt något blod alls. Bara när jag torkade. Dagen efter det samma och dag 4 inget alls. Behövde under denna mens inte ens använda tampong eller binda. Inte ens dag 1. Hade binda då men det kom aldrig något på bindan.
Brukar även ha jätteont vid mens dag 1 och 2 men inte denna gång. Mer små känningar. Typ som att mensen är på g. Men sen försvinner det. Går och kommer.
Har inte testat med grav test. Om inte mensen kickar igång nu imorgon eller onsdag så ska jag testa. Men undrar nu, någon som varit med om nidblödning? Hur har den varit då?
För detta kan jag inte iaf räkna som mens. Inte utifrån hur min mens brukar vara.
Men känner mig inte direkt gravid heller med massa symptom eller så. Har varit gravid två ggr förut (ett ma och en liten bebis).
Vet att jag haft en sort nidblödning vid ett av de graviditeterna. De var så nära inpå varandra så jag minns inte vilken. Och kan inte heller minnas hur de var. Men 2-3 dagar av typ rosa/brunt tror jag.
Iaf, vad tror ni? Vad har ni för erfarenhet?