Inlägg från: Anonym (vet inte exakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vet inte exakt)

Hur många har ni haft sex med?

40-50 kanske, har inte orkat hålla räkningen. Sex brukar vara ganska dåligt eller ja inte tillräckligt bra så har inte sex med den igen. Därför blir det fler tills man kanske hittar någon bra. Det är svårt att hitta någon som man passar ihop med.

Och kan tillägga att aldrig har någon frågat hur många jag legat med.

Nej det tar inte tid utan det kan faktiskt vara jättebra direkt. Om man är kompatibla så märker man det väl i början verkar det som, iallafall har det varit så för mig. Det är verkligen helt fantastiskt de gånger man träffar rätt, jackpot liksom

Agda90 skrev 2025-05-21 18:23:25 följande:
    Tanken har inte slagit dig att det tar tid att lära känna varandra och hur man fungerar innan sexet blir riktigt bra?

Anonym (Jk-tomten) skrev 2025-05-21 19:05:13 följande:
    Håller med, sex kan vara grymt bra direkt om man träffar rätt person.

Men det kan också utvecklas över tid, det ena utesluter inte det andra.

Jag har mycket bättre sex med min fru nu än när vi träffades, men har också träffat kvinnor där allt bara har stämt direkt och sexet har varit fantastiskt första gången 
    Jag har då aldrig varit med om det, finns inget som slår att vara kompatibla från dag ett. Så har det iallafall varit för mig. Är det sexet du nämner att du har idag, lika bra som det sex du skriver om med kvinnor där det var grymt bra direkt? 
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?