SÅ RÄDD!! Gravsymtom borta + bruna flytningar
Hej!
Jag plussade för 10 dagar sedan (är i vecka 6+2 idag) med första barnet precis innan jag och min sambo skulle påbörja en ivf-behandling.
Sedan onsdag förra veckan upplever jag att mina bröst har gjort mindre och mindre ont samt att växtvärken har börjat avta (dessa är de två enda symtom jag haft sedan jag plussade). Idag kan jag nästan klämma hur hårt som helst på brösten utan att det gör ont.
Till och från har jag även haft bruna flytningar...inte så att jag behövt binda eller trosskydd utan det har kommit när jag har krystat och då varit lite i toaletten och på pappret när jag torkat mig. En av gångerna var efter att jag hade fått orgasm (gjorde ont i livmodern efter orgasmen). Idag har jag även haft lite ilningar och stick i livmodern.
Nu är jag så himla rädd för att att det är ett MF/MA på gång. Kan knappt tänka på annat. Har ett VUL inbokat 24/4 men det känns som en evighet tills dess...vet inte hur jag ska kunna genomlida tiden tills dess.
Känns som att det här var vår enda chans till en naturlig graviditet...vill bara gråta...
Vad tror ni? Någon som upplevt samma sak som det har gått bra för?