• Äldre 18 Apr 17:33
    10357 visningar
    3 svar
    3
    10357

    Vilken vändbar sittvagn kan ni rekommendera?

    Hej!
    Har en brio smile duo som jag tröttnat på att plocka isär när den ska in i bilen. Vill ha en smidig sittvagn där min lille bebis på 7 månader kan sitta emot mig och senare vänd från mig och som går att fälla ihop allt i ett och som inte tar så stor plats ihopfälld. Vilken vagn kan ni rekommendera? Har googlat lite och hittat några som fått bäst i test 2016. EasyWalker Mosey bla. Denna ser väldigt lätt och smidig ut. Min lille är stor för sin ålder, 10.5 kg och ca 75 cm lång. Vill kunna ha vagnen länge till ett hyfsat pris. Är det möjligt tro? :)

  • Svar på tråden Vilken vändbar sittvagn kan ni rekommendera?
  • Äldre 14 May 15:41
    #1

    Puffar då jag också är på jakt :)

    Har kikat lite på Cybex balios M 2017 men tycker den är dyr. Kollade också på Graco Evo, den har bättre pris men enligt recensioner så är den "skramlig"...

    Vill också att den ska vara vändbar och smidig att fälla ihop, helst inte för dyr :) Men man kanske får det man betalar för...

  • Äldre 14 May 15:57
    #2

    Babyjogger city versa går att hitta begagnat och så finns det en nyare version son heter city premier

  • Äldre 18 May 22:33
    #3
    Eleven skrev 2017-05-14 15:41:32 följande:

    Puffar då jag också är på jakt :)

    Har kikat lite på Cybex balios M 2017 men tycker den är dyr. Kollade också på Graco Evo, den har bättre pris men enligt recensioner så är den "skramlig"...

    Vill också att den ska vara vändbar och smidig att fälla ihop, helst inte för dyr :) Men man kanske får det man betalar för...


    Jag har beslutat mig för att vänta till lillkillen är året och han kan sitta framåtvänd. Då blir det en emmaljunga scooter.. Har inte hittat någon vagn än som är smidig både framåt och bakåtvänd till ett hyfsat pris..
Svar på tråden Vilken vändbar sittvagn kan ni rekommendera?