Inlägg från: Svampis och Lea |Visa alla inlägg
  • Svampis och Lea

Hjälp mina katter är borta

Hej! Det är så här att vi har två katter som är ute någonstans och jag är Jätteorolig för dem. Min första katt Svampbob försvann i torsdag ( alltså snart en vecka) och han har inte kommit hem, han brukar max vara ute ett dygn. Men min andra katt Lea försvann igår och hon har inte bott hos oss så länge bara i 3 dagar ungefär. Vi hämtade henne ifrån en annan familj så är det så att hon kanske försöker ta sig dit? Eller kommer hon tillbaka? Vi har varit och lockat på dem båda. Vad ska man göra och ska jag vara jätte orolig över dem? Blir tacksam för svar

• Svar på tråden Hjälp mina katter är borta
  • Svampis och Lea
    viseversa skrev 2017-04-19 09:44:25 följande:

Varför i hela friden släpper du ut okastrerade katter? Och en katt som bara bort hos er i 3 dagar ser knappast ert hem som sitt men ändå släpper du ut henne? Omg man slutas aldrig förvånas.

Hon lyckades smita så vi släppte inte ut henne med flit, om hon inte hade lyckas smita så skulle vi ha haft kvar henne inne i flera veckor. Vi skulle kastrera honom fast han försvann så när han kommer tillbaka åker vi till veterinären och fixar det
Svar på tråden Hjälp mina katter är borta