• Johntwogoodstep

Skicka sexiga bilder till min fru

Jag har länge tyckt det varit upphetsade om min fru kunde skicka lite sexiga bilder när jag är på jobbet och även om hon varit positiv till det så har det inte blivit av så då tänkte jag att jag kunde göra det till henne. Så nu undrar jag hur dessa bilder ska vara. Jag har förstått att kvinnor oftast inte gillar en bild på ett inzoomat könsorgan så jag tänkte undvika det. Tanken är att det skulle vara lite småhumoristiskt och med glimten i ögat. Någon som har ett förslag eller någon kvinna som kan berätta vad hon skulle uppskatta.
    En idé jag haft är att jag gör någon hushållssyssla hemma typ städar, tvättar eller fixar med bilen och vid varje fototillfälle har jag ett klädesplagg mindre och sen skickar jag 1 bild i timmen under en hel arbetsdag. Skulle det funka? Är det något som man bör undvika? Kanske man inte skall vissa sig helt naken utan på sista bilden endast vara naken men något som skymmer könet för att hålla det lite mer spännande? Uppskattar alla förslag.

• Svar på tråden Skicka sexiga bilder till min fru
  • Linnis92

Hade det varit min man hade jag absolut uppskattat ditt upplägg, dessutom hade han gärna fått vara naken på sista bilden :P

• Froken Lokens

Helt och fullständigt osexigt låter det för mig. Tur vi är olika! Jag går igång mer på text än på bilder.

• Anonym (ooo)

En bild i timmen tycker jag är lite overkill men alla är ju olika. Du känner din fru bäst, hon kanske blir glad :)

Tycker absolut humor är ett bra grepp. Blir bara patetiskt om man försöker ta foton som ska vara seriösa om man inte brukar göra det.

Jag och min man tog kort på varandra en kväll, ingen av oss är speciellt vana vid det och verkligen inga nakenfoton i våra bakgrunder så vi tyckte det var en kul grej att göra tillsammans. Korten blev säkert högst mediokra men kul hade vi. Jag hade på mig ett raffigt nattlinne och så låg vi framför öppna spisen. Han var helt naken men jag tog foton när han ligger på mage på filten. Ville inte ha bilder framifrån på det viset faktiskt, även om han är härlig att se på :)

• Meriall

Är du bra på att ta snygga bilder? Isf låter det som en kul grej :)

• Anonym (Z)

Kör på! Köp några roliga kalsonger, tex string kalsonger eller annat som kan se roligt ut. Jag hade älskat om min man hade gjort något sådant. Hellre roligt än typiskt sexigt. Naket och roligt är en bra kombination ;)

• Anonym (tjej)

Det sägs att män är mer visuella medans kvinnor tänder mer på texter. Så min gissning är också att hon skulle gå igång mer på småsnuskiga meddelande. Kanske med bilder till. Och kanske får du bilder tillbaks om hon går igång :)

• PeterGB3G

Har ni textat sexigt? Om inte börja med det, innan bilder. Risken är att bilder uppfattas mer komiskt från hennes sida.

Min erfarenhet är att text fungerar vädligt bra. Behöver inte vara särskilt explicit till en början. Börja med enkla saker som att skriva till henne att du längtar efter att ses när hon är på jobbet, låt oss ha det skönt tillsammans ikväll osv. SÅ småningom kan du trappa upp det och beskriva vad du tänker göra med henne (helst nåt som du vet hon gillar, inte introducera nån ny kinky fantasi). Även ge henne önskemål fungerar bra. Typ. "Ikväll vill jag verkligen att du suger mig skönt". Men börja inte med att vara för explicit.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • petersex
    PeterGB3G skrev 2017-04-21 08:31:52 följande:

Har ni textat sexigt? Om inte börja med det, innan bilder. Risken är att bilder uppfattas mer komiskt från hennes sida.

Min erfarenhet är att text fungerar vädligt bra. Behöver inte vara särskilt explicit till en början. Börja med enkla saker som att skriva till henne att du längtar efter att ses när hon är på jobbet, låt oss ha det skönt tillsammans ikväll osv. SÅ småningom kan du trappa upp det och beskriva vad du tänker göra med henne (helst nåt som du vet hon gillar, inte introducera nån ny kinky fantasi). Även ge henne önskemål fungerar bra. Typ. "Ikväll vill jag verkligen att du suger mig skönt". Men börja inte med att vara för explicit.

Ja så länge man inte skickar det fel
  • PeterGB3G
    petersex skrev 2017-04-21 16:04:14 följande:
    Ja så länge man inte skickar det fel
    Haha..en klassiker! men ännu värre att skicka bilder fel va?
  • petersex
    PeterGB3G skrev 2017-04-21 16:18:55 följande:
    Haha..en klassiker! men ännu värre att skicka bilder fel va?
    Det vete fan, tänk att skicka:

"Ikväll när jag kommer hem ska jag slicka dig i röven och sen knulla röven på dig, tills du skriker"

Till svärmor!
  • PeterGB3G
    petersex skrev 2017-04-21 16:30:24 följande:
    Det vete fan, tänk att skicka:

"Ikväll när jag kommer hem ska jag slicka dig i röven och sen knulla röven på dig, tills du skriker"

Till svärmor!
    En bild på din hårda kuk till svärmor då?
  • petersex
    PeterGB3G skrev 2017-04-21 16:44:32 följande:
    En bild på din hårda kuk till svärmor då?
    hehe, nästa lika illa, en målande text är fan värre
  • Anonym (.)

Jag hade blivit så avtänd om min man skickade såna bilder till mig. Män är bara funktionella, inte så mycket att titta på, ärligt talat.

• Pussan
    Anonym (.) skrev 2017-04-21 16:51:46 följande:

Jag hade blivit så avtänd om min man skickade såna bilder till mig. Män är bara funktionella, inte så mycket att titta på, ärligt talat.

Otroligt så olika vi kan vara. En snygg karl med en stenhård kuk kan ju få mig att klättra på väggarna....!
Svar på tråden Skicka sexiga bilder till min fru