• Anonym (Lalalala)

Vad var du sugen på att äta och vad blev det för kön?

Hej!!

Är i v 11 och väntar första barnet. Så nyfiken på könet!! Är konstant sugen på "skräpmat" fastän vi äter ganska nyttigt här hemma.

Vill äta hamburgare och pommes och lättsaltade chips. Hur mådde ni?

Vad var du sugen på och vad blev det för kön?

OBS jag vet att mat inte säger 100% vad det blir för kön men det är lite kul ^^

• Svar på tråden Vad var du sugen på att äta och vad blev det för kön?
  • Anonym (Tös)

Jag var sugen på APELSIN och VANILJBULLAR!! Åt minst tio apelsiner om dagen och lika många bullar. Fick en tös. :)

• taquine

Var grymt sugen på äpplen med min första  blev många på en dag;)( var en tjej), andra har jag inget minne av .(en son)

Goodness me
  • Anonym (citrus)

Citrusfrukt - främst clementiner och apelsiner. Kille.

• Anonym (Potatisen)

Jag var konstant sugen på stekt potatis & stekta champinjoner. Drack Loka med citronsmak hela tiden. Fick en liten tös :)

• Anonym (Lalalala)
    Anonym (Potatisen) skrev 2017-04-20 00:06:12 följande:

Jag var konstant sugen på stekt potatis & stekta champinjoner. Drack Loka med citronsmak hela tiden. Fick en liten tös :)

Åå låter lite som mig ^^ var det kolsyran du ville åt?
  • Anonym (Crb)

I början var jag sugen på apelsin/syrliga clementiner.

I mitten av graviditeten hade jag kravings efter oboy och rostad bröd med ost.

I slutet ville jag ha tacos typ varje dag.

Det blev en flicka.

• Anonym (spelmamma)

Första vändan: Allt som är saftigt och vattnigt, typ vattenmelon, apelsiner, kiwi, gurka och sånt. Jag drack också mycket vatten. Ut kom två små killar.

Andra vändan: Allt som var neutralt, köttigt eller fylligt i smaken. Potatis, champinjoner, ketchup, allt slags kött, fylliga ostar och naturella omeletter. Två små tjejer.

Tredje vändan: Starkt. Så fort illamåendet lagt sig ville jag ha het, het chili och väldigt kryddstark mat. En liten kille.

• Mrs Green

Jag ville ha choklad och på nätterna drömde jag att jag åt bearnaisesås med slev ur en hink På slutet åt jag massor av keso och banan, och jag fick en tjej.

Första graviditeten slutade tyvärr i vecka 14 så jag vet inte vilket kön det var, men då var jag helt annorlunda. Jag som annars är en godisgris ville inte ha något sött alls, helst ville jag bara äta apelsiner och vitkål.

• Anonym (Hilmas)

Jag var sugen på sirap (!). Det blev en kille.

• Anonym (Hilmas)
    Mrs Green skrev 2017-04-20 07:29:28 följande:

Jag ville ha choklad och på nätterna drömde jag att jag åt bearnaisesås med slev ur en hink På slutet åt jag massor av keso och banan, och jag fick en tjej.

Första graviditeten slutade tyvärr i vecka 14 så jag vet inte vilket kön det var, men då var jag helt annorlunda. Jag som annars är en godisgris ville inte ha något sött alls, helst ville jag bara äta apelsiner och vitkål.

Tur att du inte drömde att du åt en stor marschmallow och åt upp kudden i sömnen
Svar på tråden Vad var du sugen på att äta och vad blev det för kön?