Minipillret Vinelle
Hej . Har ätit Vinelle sedan 14 mars. Har krånglat med p-piller, kopparspiral, hormonspiral, nuva ring, och p spruta...
Första två veckorna med vinelle så var jag blödningsfri. Men sedan kom små blödningar krypandes hela tiden... Jag kan ha små blödningar 3 ½ veckor... och sedan ingen blödning alls ca 1 vecka och sen blöder jag igen, Verkar som att mens perioden blivit helt tvärtom !! xD Det är ju meningen att ha mens 1 vecka ca och blödningsfri resten...
Jag mår ju bäst utan preventivmedel, Tog p-spruta 19 April-17, men den gjorde så att jag fick världens pms, ingen sexlust eller någonting, små blödningar även där. Tog bara en spruta också, eftersom det vart så extremt allting.. Vi klarade oss ifrån graviditet i 9 månader sen blev man oönskat gravid där i Januari -18, fick positivt gravtest den 22 februari. Var i vecka 6 när abort gjordes den 1 mars.
Tänkte jag skulle käka upp vinelle de 3 månader jag har kvar, har jag inte blivit av med små blödningarna då, ja då vet jag inte hur man ska göra......