Inlägg från: Storstadsråttan |Visa alla inlägg
  • Storstadsråttan

Söker gynekolog i Sthlm inför Invimed

Hej! Jag står i startgroparna att planera ett första besök på Invimed i Gdynia men skulle gärna vilja få tips om en samarbetande gynekolog här i Stockholm. Jag har varit till Eva Einarsson för ett år sedan men skulle så gärna vilja komma till någon annan. Någon som kan tänkas ta de blodprover som krävs inför en ev äggdonation.

• Svar på tråden Söker gynekolog i Sthlm inför Invimed
  • Storstadsråttan
    UndrandeSökare skrev 2017-04-23 20:48:42 följande:
    Marie på Fertilitetplus i Stockholm kan säkert hjälpa dig med blodprovsremisser för de blodprover du vill ta.
    www.varden.se/vardgivare/%c3%b6stermalm/17691/ofrivillig-barnl%c3%b6shet-fertilitetplus

Jag var där idag men hon skrev ut alla prover så jag skulle betala dem vid Aleris på Sophiahemmet och totalt för mig och min man skulle det ha landat på 5000 kronor!?

Är det så överallt?

• Storstadsråttan
    Anonym (anonym) skrev 2017-05-02 09:58:32 följande:
    Hos Werlabs.se  kan man också ta blodprover om man behöver inför äggdonation.
    Jag hittar inte alla prover som Invimed kräver där
  • Storstadsråttan

Okej vad fint!
    Jag hade ett 2 mm myom i livmodern för ett år sedan och den gynekologen sa diffust att jag kunde få ont när jag blev gravid. Så jag vill se vart i livmodern det satt för hon var så förvirrad och rörig att hon aldrig hade koll på journalerna även om hon är trevlig och tillmötesgående.

Vi åker till Invimed i fyra dagar nu den 15-18 maj med besök den 16 maj. Min man är rädd för att en graviditet ska innebära en risk för mig så han behöver känna sig lite trygg i hela proceduren tror jag.

Svar på tråden Söker gynekolog i Sthlm inför Invimed