Tjejer vill alltid träffas igen efter dejt?!
Har ett litet dilemma som kan tolkas som ett lyxproblem för många.
Har träffat ganska många tjejer i perioder. I början var jag väl öppen för det mesta och blev ihop med flera av dem i några månader, Men oftast stannar det vid ett par tre dejter oftast pga av mig. Jag har alltid haft väldigt lätt för att få tjejer och anses "vacker" av många med bra kropp och längd men har ett antal diagnoser och svårt med krav och prestation. Drar mig oftast undan människor och sociala sammanhang och är egentligen ganska blyg. Ändå har jag ett stort närhetsbehov och en inre rastlöshet som får mig att söka upp tjejer på nätet och längta efter sex och intimitet. Tror jag har ganska lätt för att få känslor men rädslan för kraven gör att jag sällan agerar på dem el visar dem och automatiskt drar mig undan efteråt.
Så nu till problemet som är att de flesta tjejer vill träffas igen så fort man legat med dem och visat lite närhet. De börjar genast behandla mig som en pojkvän direkt och jag klarar inte av att vara ärlig och drar mig då undan genom att inte svara på sms och grejor och blir klart genast en skurk i deras ögon vilket får mig att må skit och förakta mig själv. Innerst inne en superkänslig kille som bara vill ha lite mänsklig samvaro utan att det alltid behöver vara sex. Faller ofta för starka tjejer som jag tror ska kunna hantera det men de blir alltid sårade och veka.
Jag tycker sjäv att jag är tydlig från början och säger att jag inte vill ha något seriöst numera men det blir ändå fel:(