• thewonderyears

rösta på SD

Jag ska vid nästa val rösta på SD. Har hört många som hatar dom men även många som röstar på dom. Sen finns det även folk som blir osams med andra för att dom inte röstar på samma parti som dom själva gör. Såna folk är töntiga för alla har ju för fan rätt att rösta på vilket parti som dom själv vill :) Vad ska ni andra rösta på då?

• Svar på tråden rösta på SD
  • Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 18:58:56 följande:

Men du uppför dig verkligen som den typiska vänster anhängare arg och bitter för vi har demokrati för då kan det hända att folk tycker annorlunda =) vännen du får hata demokrati men tyvär kommer det reslutera i att jag röstar emot dig 

Jag vet inte vad jag kommer rösta på, som sagt. Att jag uppför mig som den "typiska vänster anhängaren" är endast en fördom från din sida. Demokrati är helbra och det betyder också att man får säga sina åsikter, vilket jag nyss har gjort. Jag sa min åsikt om SD och du tog såklart illa upp. Vad synd för dig då, men då är det faktiskt du som blir sur över att folk tycker annorlunda. Sluta säga emot dig själv.
  • Anonym (S)

Vet inte, men vill inte rösta på någon, som ser livrädd ut jämt..

• thewonderyears
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 18:45:48 följande:
    Du har inte reflekterat över varför folk hatar på SD?
    Ok få se sen då vilka du blir att rösta på. Jodå jag vet varför dom hatar dom
  • Enhörningengreta
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-20 19:03:04 följande:
    Jag vet inte vad jag kommer rösta på, som sagt. Att jag uppför mig som den "typiska vänster anhängaren" är endast en fördom från din sida. Demokrati är helbra och det betyder också att man får säga sina åsikter, vilket jag nyss har gjort. Jag sa min åsikt om SD och du tog såklart illa upp. Vad synd för dig då, men då är det faktiskt du som blir sur över att folk tycker annorlunda. Sluta säga emot dig själv.
    Att uppföra sig som den typiska "vänsteranhängare" har inget att göra vad man röstar på utan snarare hur man väljer att bemöta menningsmotståndare 

Du uttmålar dig själv som god för diu ser dig som en antirasist och alla soim inte håller med som onda rasister, det är ett extremt naivt vänstertänkande som dessutom är livsfarligt då ert hat liknar de hatet Hitler hade 
  • Anonym (Trött på SD-spam)
    thewonderyears skrev 2017-04-20 18:20:25 följande:

Jag ska vid nästa val rösta på SD. Har hört många som hatar dom men även många som röstar på dom. Sen finns det även folk som blir osams med andra för att dom inte röstar på samma parti som dom själva gör. Såna folk är töntiga för alla har ju för fan rätt att rösta på vilket parti som dom själv vill :) Vad ska ni andra rösta på då?

Det räcker med allt SD-spam på internet för att jag ska veta att SD aldrig blir något för mig. 

Fattar inte vad det är som gör att det finns 10.000 trådar typ "Jag ska rösta på SD" men knappt någon om något annat parti.

Tycker sverigedemokrater verkar vara som tjatiga gnälliga barn.
  • Enhörningengreta
    Kuddebarn skrev 2017-04-20 19:05:26 följande:
    Lustigt. Jag tycker att du gick lös så fort hon uttryckte sin åsikt om SD. Dubbelmoral much?
    Gå lös? jag utryvcker mina åsikter, tycker du illa när folk gör det? är du emot åsikstfrihet? 
  • thewonderyears
    Anonym (öööööhhh) skrev 2017-04-20 18:48:47 följande:

Jag är trött på hatet mot Sjuklövern, så jag kommer rösta mot hatet

Perfekt det :)
  • Kuddebarn
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:08:44 följande:

Gå lös? jag utryvcker mina åsikter, tycker du illa när folk gör det? är du emot åsikstfrihet? 

Men hon uttryckte ju också sin åsikt? Är du verkligen så blind?
  • Anonym (L))

Det räcker att läsa SD-svansens inlägg i denna tråd och alla andra för att inte vilja rösta SD. 

• Anonym (Lina)
    Enhörningengreta skrev 2017-04-20 19:07:50 följande:

Att uppföra sig som den typiska "vänsteranhängare" har inget att göra vad man röstar på utan snarare hur man väljer att bemöta menningsmotståndare 

Du uttmålar dig själv som god för diu ser dig som en antirasist och alla soim inte håller med som onda rasister, det är ett extremt naivt vänstertänkande som dessutom är livsfarligt då ert hat liknar de hatet Hitler hade 

Du är extrem dubbelmoral. Du blir sur för att jag inte gillar SD. Är det någon som är livsfarlig så är det du!

Utmålar jag mig själv som god? Du har ingen aning om vem jag är så jag tycker att du ska hålla din käft stängd, ärligt talat. Den enda som bär på livsfarligt tänk här är du som säger att jag bär på ett livsfarligt hat. Snälla människa, du är ju lättkränkt som jag vet inte vad.
Svar på tråden rösta på SD