Inlägg från: ungafruahlberg |Visa alla inlägg
  • ungafruahlberg

Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018

Tog ett clearblue early och ett digitalt idag med som var positivt! Är så lycklig !

• ungafruahlberg
    Papricorn skrev 2017-04-20 19:58:26 följande:

Härligt!

Är det första eller har ni sedan tidigare?

Har en som kommer fylla fem i samma veva så man känner sig helt rookie när det var så länge sen man va nygravid sist!

För oss är det första :) vi är så lyckliga! Har planerat detta sen långt tillbaka men dock endast försökt i två månader så vi hade verkligen tur :)

Mysigt att han/hon ska få ett syskon :D massa grattis till dig!
  • ungafruahlberg
    Papricorn skrev 2017-04-21 11:42:54 följande:

Hur mår ni förresten?

Jag har haft mensvärk en vecka, har aldrig annars mensvärk! Känt mig ömsom varm, ömsom kall, lite feberkänsla typ. Plus lätt lätt illamående. Hoppas jag kommer undan lindrigare än sist för mådde som en urvriden disktrasa då och ville nästan krypa ur mitt egen skinn bitvis tills den värsta trött och illamåendeperioden var över.

Åh det lät inte så kul att må som en urvriden disktrasa :( haha! Jag själv mår bra, känner mig lite varm under huden typ... lite lätt huvudvärk och mensvärk typ, väldigt milt alltsammans men jag är bara i 4+0 så det kanske kommer :)
  • ungafruahlberg

Kan någon snälla lugna mig lite? Har tempat innan graviditeten, har dock tagit tempen vid lite olika tid på dygnet.. men i förrgår låg tempen på 37,3-37,4 grader och igår och idag ligger den på 36,8.... är livrädd att det är ett missfall...

• ungafruahlberg
    Frajda80 skrev 2017-04-22 06:48:18 följande:

Oroa dig inte, allt beror ju också på om du gjort något innan, hur mycket du har på dig osv... mitt tips är att sluta mäta tempen och bara njuta.

Tack så mycket <3 det lugnade mig faktsikt
Svar på tråden Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018