• Anonym (Runkis)

Vill att min tjej ska gå naken i koppel, men hom är osäker

Jag och min tjej har alltid varit intresserade av BDSM, där jag varit den dominerande och hon den underlägsna. Nu vill jag ta nästa steg och testa att gå med henne naken ute på gator i ett koppel. Alltså hon ska vara naken och jag påklädd, det är en BDSM grej.
    Problemet är att hon inte känner sig bekväm med det men jag försöker övertala henne. Hur göra för att övertala henne? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-21 12:30

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-21 12:31
    Och att jag skulle gå i koppel är inget alternativ, hon är den underlägsna som ska gå i koppel. Hon har alltid varit den underlägsna oh något annat är inget alternativ.

• Svar på tråden Vill att min tjej ska gå naken i koppel, men hom är osäker
  • Frontline

Börja tvärtom först, du går naken i koppel medans hon går påklädd..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (svårt)
    Anonym (Runkis) skrev 2017-04-21 12:26:32 följande:

Jag och min tjej har alltid varit intresserade av BDSM, där jag varit den dominerande och hon den underlägsna. Nu vill jag ta nästa steg och testa att gå med henne naken ute på gator i ett koppel. Alltså hon ska vara naken och jag påklädd, det är en BDSM grej.
    Problemet är att hon inte känner sig bekväm med det men jag försöker övertala henne. Hur göra för att övertala henne? 

Jag och min man tog en wekeend i europa, och jag gick med honom naken i koppel ca 800 meter på en lagom trafikerad gata, men sen dess har vi ej vågat göra det, var en yngre tjej med barn som sa hon skulle ringa polisen.
  • Anonym (Runkis)
    Frontline skrev 2017-04-21 12:28:15 följande:

Börja tvärtom först, du går naken i koppel medans hon går påklädd..

Jag visste att det skulle komma upp, men det går inte eftersom hon är den underordnade som ska vara underlägsen. Det är bara hon som ska vara naken i koppel. Så det är inget alternativ.  
  • Anonym (Peter)

Försöker du övertala henne när hon inte är bekväm med det är du ju knappast Dom utan bara ännu en snubbe med dålig självkänsla som gömmer sig bakom bdsm.

• Anonym (mmm)

Haha jag tror inte på det :)

Men ok, I'll bite- om det är sant, varför i herrans namn tror du att ni ska kunna gå ut på gator? Det finns ordningsregler för allas trivsel och otrygghet om du inte uppfatta det. 

Vill ni göra detta får ni väl gå nånstans där det är ok att vara nudist

• YesMaster

BDSM i all ära men att du kallar din undergivna för underlägsen är lite oroande :/

• Anonym (Skaffa ett liv)

Men äckel, sådär kan ni gå runt hemma. Inte ute bland folk. Vi kanske inte har lust att se er nakna ute? Jag hoppas någon ringer polisen.

• AndreaBD
    YesMaster skrev 2017-04-21 12:40:40 följande:

BDSM i all ära men att du kallar din undergivna för underlägsen är lite oroande :/

Precis vad jag tänkte!
  • Majh1927

Vad har du för argument att HON skulle gilla det? För ni är ju ändå två även om du är den dominerande parten. Hon riskerar dessutom att bli anmäld för detta så låt höra dina bäst argument. Att du tänder på det är dock inte tillräckligt!

• Anonym (Runkis)
    Anonym (Skaffa ett liv) skrev 2017-04-21 12:44:16 följande:

Men äckel, sådär kan ni gå runt hemma. Inte ute bland folk. Vi kanske inte har lust att se er nakna ute? Jag hoppas någon ringer polisen.

1: Jag ska inte gå naken utan bara hon, jag går fullt påklädd.
    2: Hon ser ganska bra ut, eller hon ser bra ut, så jag tror att många skulle trivas med att se henne gå naken i ett koppel.
Svar på tråden Vill att min tjej ska gå naken i koppel, men hom är osäker