Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Knäppa grannar - din story!

En konstig granntant ville rasta sina hundar i vår trädgård och när jag sa att det inte gick för att vi har katter som brukar gå ut ville hon veta när katterna är ute...

Som om man släpper ut katterna enligt en exakt schema...

;)

• Anonym (H)
    MissNastrax skrev 2017-04-22 13:08:38 följande:

Alltså haha, men seriöst det borde ju inte vara okej även om katterna inte ens existerade ^^

Ja , men det var en gammal tant , så det verkade mer diplomatiskt att nämna katterna än att säga att hon verkar helt knäpp.

Givetvis rastar man inte sina hundar i någon annas trädgård , dessutom finns det skog mm är närheten.
  • Anonym (H)
    MissNastrax skrev 2017-04-22 13:23:46 följande:

Var hon så pass skruttig så det var närmsta gräsmatta?

Nej , hon var inte alls skruttig , utan rätt pigg så jag har ingen aning varför hon ville rasta hunden hos oss.

Det finns en stor "allmän gräsmatta" precis mittemot...

Kanske ville hon ha en "privat" gräsmatta utan andra hundar , barn och joggare...
  • Anonym (H)
    Anonym (llll) skrev 2017-04-22 13:44:26 följande:

vadå? sa du inte "det är VÅR trädgård, dina hundar ska inte vara här!" 

Det sa jag senare när hon ville ha vår " kattschema".

Det roliga var att hon inte fattade utan att man var väldigt tydlig.

;)

Hon fick förstås inte rasta hundarna.
  • Anonym (H)

Min mamma har en jätteknäpp granne som brukar sjunga och dansa naken i trädgården.

Flervånigshus med gemensam trädgård...

De brukar ringa polis/sjukvård men hon fortsätter.

Hon vill jaga bort "demoner" tydligen.

• Anonym (H)
    MissNastrax skrev 2017-04-22 13:49:16 följande:

Hoppas verkligen hon inte lämnade några praliner på era gräsmatta :/Någon crazy lady som dina föräldrar bott granne med kanske poppar upp? :)

Nej , hon rastade inte hundarna hos oss. :)
  • Anonym (H)
    Anonym (Rätt in i väggen) skrev 2017-04-22 14:34:19 följande:

Bodde under en bosnisk kvinna/tant (säkert 35 men såg ut som 53). Hon bodde där själv med en femårig son som aldrig verkade lämna hemmet. Så fort jag satt på balkongen och rökte så satt ungen där uppe och dreglade/spottade ner genom glipan mellan balkongen och räcket. Så sjukt äckligt. Och om morsan var på balkongen så sprang hon direkt in när jag kom ut och tände en cigg. Hon smällde demonstrativt igen dörren.

Kort sagt verkade dom verkligen hata mig trots att jag aldrig växlat ett ord med dom. Fy fan vilka sorgliga människor.

Det är du som platsar i tråden , inte dina stackars grannar.
Svar på tråden Knäppa grannar - din story!