Inlägg från: Anonym (Va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va)

Knäppa grannar - din story!

Våra grannar är inte så mycket knäppa som jobbiga. Hur dom öht har råd att bosätta sig i vårat område begriper jag inte och till på råga på allt är de halvkriminella. Pappan arbetar och mamman är förtidspensionär, redan vid 23. Dom har två ungar som är helt gränslösa och smutsiga med tovigt hår. På vintern kan de vara ute och springa i Bara klänning och nu i mars var dom ute och lekte endast iklädda trosor.

Dom är inne på allas gårdar och plingar på dörrar från tidig morgon till sen kväll. Deras senaste hobby är att riva upp asfalten där den har spruckit och sedan gräva ur stora hål. Kör man bilen ska de alltid gå eller cykla framför en bra bit och nu har pappan köpt en fyrhjuling till dem. Livsfarligt! Dom är åtta och sex år och kör omkring på den helt utan övervakning.

• Anonym (Va)
    Anonym (Omg) skrev 2017-04-22 21:45:30 följande:

Stackars barn. Jag antar att du gjort en orosanmälan till soc? För det är inte barnens fel att föräldrarna är usla och slappa utan något säkerhetstänk.

Jag har gjort flera men varje gång så ringer soc familjen innan de besöker dem så då hinner de städa iordning hem och barn. Jag har aldrig förstått varför de inte kan göra spontanbesök.
Svar på tråden Knäppa grannar - din story!