Inlägg från: Anonym (Brobergaren!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Brobergaren!)

Knäppa grannar - din story!

Tja, Jag hade ett yngre par i mitt hus som grannar och dom hade den egenheten att varje natt ha sex flera gånger under natten. dessutom var dom helt tysta ,innan själva hm slutet då man av underlig anledning skulle låta som en brölande tjur eller liknande! dessutom kunde domha sex flera gånger under nätterna och en av mina andra grannar hade sitt sovrum precis under deras och hörde hela senariot. en annan granne hade ofta jäkligt höga fester så jag fick ringa Q security då det här ska vara tyst kl 23. men ofta höll han på nästan hela natten, med typ 30pers i lägenheten och när dom äntligen gick och jag tänkte att nu! lugnt, HA! då börja fanskapet o tjejjen sjunga högt och ha på musik. men jag ringde security igen ,dom kom, han slängde ut tjejjen och gick o la sej!
    och tydligen hade jag i huset några som ofta sprang upp och ner i trappen och störde, för jag hade kille då och en natt när jag kom hem och hade just låst upp dörren och stod o sopade då katten vält en blomma. ringde det på dörren o granntanten stod utanför och såg ilsket på mej o fråga- vet du vad klockan är?-ja sa jag ,den är 2.10, hurså? du ska ge fan i och springa 10-15ggr i trappen! jag bara gapa ,men samla mej och sa- du, jag kom just hem från min kille och dessutom sover jag på nätterna! hon muttra bara och sa- jag tycker du ska lägga dej nu!
    - mycket bra ide, det tycker jag du ska göra med och så stängde jag dörren mitt i snoken på henne! hon ringde oxå ofta till vicevärden att jag väsnades på natten ,typ dammsög klockan 2 och liknande, en gång ringde han, men sedan sket han i det då han fatta att hon hm var lite vrickad.

• Anonym (Brobergaren!)
    Anonym (Äckelgrannen) skrev 2017-04-27 01:12:23 följande:
    Knäpp granne eller lite lagom obehaglig för mig i alla fall. När jag bodde i Gbg hyrdes lghten under mig ut i andra hand ett tag till en britt som pratade lite knagglig svenska så där ni vet. Jag sprang på har i tvättstugan och vi pratade lite, han hade lite frågor om hur det funkade o så. Han ställde en fråga och jag svarade o pekade -"Ja, den står där"
    "Åh, det är inte det enda som ståår" svarade han. "Är du intresserad?" "Eh, näe.."
    Pep snabbt därifrån och lyckades undvika han rätt bra men så träffade jag på honom på gården o han började berätta om sitt kärleksliv -så klart -vi som kände varandra så bra och var så nära..?
    "Jag har problem, min nya flickvän vill att jag flyttar in hos henne men då måste jag ju sluta knulla min förra flickvän!?"
    "Eh, jaa.. jobbigt..."
    Urk.
    EWW! Fy..såna grannar e ju bara läbbiga!
    jag hade en vicevärd som stod och glodde mot min balkong(han sa att han ej gjorde det,)
    men han kommenterade att jag bytt kläder..
    Sedan en dag undrade han varför jag tvättade så ofta, Jamen man måste ju tvätta underkläder och så..sa jag
    då lyfte han upp min tröja och sa, du har ju inga jättebröst så det behöver väl inte du!
    ibland eller ofta när vi sågs då han alltid lyckades dyka upp när jag var på väg nånstans klappa han ofta till mej i baken! jag anmälde han och han slutade och flytta!

• Anonym (Brobergaren!)

här hemma stänger tvättstugan av klockan 21, men ändå kan tydligen en av "grannarna" använda tvättstugan när han vill.. och en dag duscha han sej med slangen och satt hm utan kläder medan han tvätta dom!

• Anonym (Brobergaren!)
    Er are påta skrev 2017-05-05 16:28:16 följande:
    Min granne i övre medelåldern står ibland på balkongen i bara kallingarna och blåser såpbubblor. Men han är snäll, så det är ok. smile1.gif
    Hm jag kanske anses knäpp av mina grannarFlört,
    Jag spelar ofta RobbanBroberg åt dom under varma sommardagar och jag älskar att blåsa såpbubblor jag oxå!
    Fast med kläder påTungan ute
  • Anonym (Brobergaren!)
    Anonym (Plågsamm granne) skrev 2017-05-06 04:11:20 följande:
    Jag hade tidigare en granne som hade "ont" i fötterna men ändå klampade hon som en elefant...gärna nätterna igenom!
    Möblerade om och dammsög gjorde hon också..på nätterna!
    När hela familjen satt ute och grillade bestämde hon sig för att städa sin balkong..vilket resulterade i att det forsade vatten på oss, bord och allt i våran närhet..
    Jag gjorde i ordning trapphuset nere vid oss med plastblommor mm så hörde hyresvärden av sig om att hon klagat på det..för hon var ju minsann allergisk mot blommor!
    När jag stod ute och rökte fick jag en hink vatten över mig!
    Och när grannen stod med bilen på tomgång så kastade hon ägg på dem!
    Jag drack 2 glas vin en kväll och då anmälde hon mig till soc, för jag var alkoholist och kunde inte ta hand om mina barn, men min man var det absolut inga fel på!
    Skriva till min man och be om hjälp i tid och otid kunde hon göra!
    Vi hade en kväll där vi var några grannar som sågs och spelade spel...då ringde polisen och sa att hon ringt och sagt att vi hade värsta rejvfesten hemma..våra barn låg och sov och dessutom var det en nykter kväll för alla inblandade!
    Efter 1 år av plågsamma saker hittade vi äntligen en ny lägenhet..11.000 kr i månaden, men det är det bärt för att slippa henne!
    OJ! Den männsikan har/hade problem!!
Svar på tråden Knäppa grannar - din story!