Knäppa grannar - din story!
Tja, Jag hade ett yngre par i mitt hus som grannar och dom hade den egenheten att varje natt ha sex flera gånger under natten. dessutom var dom helt tysta ,innan själva hm slutet då man av underlig anledning skulle låta som en brölande tjur eller liknande! dessutom kunde domha sex flera gånger under nätterna och en av mina andra grannar hade sitt sovrum precis under deras och hörde hela senariot. en annan granne hade ofta jäkligt höga fester så jag fick ringa Q security då det här ska vara tyst kl 23. men ofta höll han på nästan hela natten, med typ 30pers i lägenheten och när dom äntligen gick och jag tänkte att nu! lugnt, HA! då börja fanskapet o tjejjen sjunga högt och ha på musik. men jag ringde security igen ,dom kom, han slängde ut tjejjen och gick o la sej!
och tydligen hade jag i huset några som ofta sprang upp och ner i trappen och störde, för jag hade kille då och en natt när jag kom hem och hade just låst upp dörren och stod o sopade då katten vält en blomma. ringde det på dörren o granntanten stod utanför och såg ilsket på mej o fråga- vet du vad klockan är?-ja sa jag ,den är 2.10, hurså? du ska ge fan i och springa 10-15ggr i trappen! jag bara gapa ,men samla mej och sa- du, jag kom just hem från min kille och dessutom sover jag på nätterna! hon muttra bara och sa- jag tycker du ska lägga dej nu!
- mycket bra ide, det tycker jag du ska göra med och så stängde jag dörren mitt i snoken på henne! hon ringde oxå ofta till vicevärden att jag väsnades på natten ,typ dammsög klockan 2 och liknande, en gång ringde han, men sedan sket han i det då han fatta att hon hm var lite vrickad.