Inlägg från: Anonym (Te) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Te)

Knäppa grannar - din story!

Vi hade förut en granne under oss som spelade ashög musik hela nätterna, med bas och extra högtalare!

Någon blandcd, elvis och michael jackson

Hon vägrade sänka när vi ringde på, öppnade inte för störningjouren eller sänkte när dom kom för att höja sen, öppnade inte för polisen..

Våran stackars hund blev jättestressad av oljudet :( sen när vi fick barn väckte hon honom!

Hon gjorde det helt random dagar 1-3 gånger i veckan några månader för att sen vara lugn några månader (hon var ofta borta någon vecka innan lugna perioden, info från andra grannar var att hon var inne på psyk då)

Hon förvarade sprit på balkongen, höll på att slå sönder sin lägenhet med jämna mellanrum och höll på att slå ihjäl sin pojkvän några gånger också (dom gångerna ringde vi polisen)

Hon ringde polisen på oss en gång efter att vi ringt störningsjouren 2a gången, hon hade sagt att min pojkvän misshandlade mig.. problemet var bara att vi var på åland just då!

Hon kunde även få för sig att vi spelade hög musik så hon kom och banka och sparka på våran dörr, slog på ringklockan och ryckte i dörren (full som ett as) mitt i natten och skrek... jävligt obehaglig

Vi anmälde och ringde störningsjour och hyresvärd men inget blev bättre, till slut hotades hon med uppsägning men det gick till rätten och min sambo var vittne, hon drog en snyfthistoria, grät, ljög och förnekade allt, och fick bo kvar!?

Vi flyttade strax efter de, vi är 5e!!! Familjen som flyttat från det huset pga. Henne...

Svar på tråden Knäppa grannar - din story!