• Anonym (KingSize)

Har du bett om att bli sprutad i ansiktet?

En fråga till alla er kvinnor.

Har du under sexakten bett/krävt att din partner skall avsluta med att spruta dig i ansiktet?

Min tjej brukar säga till mig i bland när vi bara tramsar och snackar "skit" i vardagen att typ..

- Nästa gång du knullar mig, spruta ner mitt ansikte då och sen flinar hon. Fast under själva akten har hon aldrig sagt det så jag vet inte om det är bullshit eller inte? Kanske det är dags att ta reda på nästa gång.

• Svar på tråden Har du bett om att bli sprutad i ansiktet?
  • Anonym (Oscars)

Härligt hundra procent, det gillar jag =). Haft en diskussion med en killkompis om detta och jag vill hävda att de flest är inte som när du tittar på porr att satsen ska i ansiktet.

• Anonym (Oscars)
    Anonym (Oscars) skrev 2017-04-24 07:04:53 följande:

Härligt hundra procent, det gillar jag =). Haft en diskussion med en killkompis om detta och jag vill hävda att de flest är inte som när du tittar på porr att satsen ska i ansiktet.

Måste väl citera mig själv kom jag på och erkänna att vi gjort det i alla fall en gång. Men var nog inte riktigt tänkt så när hon hade oralsex med mig och det "blev" så. Men jag tar nog på mig det då jag missbedömde mig själv =)
  • Anonym (mmm)
    Anonym (KingSize) skrev 2017-04-24 01:33:59 följande:

En fråga till alla er kvinnor.

Har du under sexakten bett/krävt att din partner skall avsluta med att spruta dig i ansiktet?

Min tjej brukar säga till mig i bland när vi bara tramsar och snackar "skit" i vardagen att typ..

- Nästa gång du knullar mig, spruta ner mitt ansikte då och sen flinar hon. Fast under själva akten har hon aldrig sagt det så jag vet inte om det är bullshit eller inte? Kanske det är dags att ta reda på nästa gång.

Nej
  • Anonym (Man)

Men har hon sagt det, så prova att fråga under akten om hon vill ha en laddning i ansiktet. Pratar ni inte alls när ni har sex?

Jag sprutade tjejen i ansiktet igår kväll, hon såg väldigt nöjd ut efteråt. :) och det var hon som bad mig att lägga satsen där.

• Cl4udio
    Anonym (Man) skrev 2017-04-24 08:48:57 följande:

Men har hon sagt det, så prova att fråga under akten om hon vill ha en laddning i ansiktet. Pratar ni inte alls när ni har sex?

Jag sprutade tjejen i ansiktet igår kväll, hon såg väldigt nöjd ut efteråt. :) och det var hon som bad mig att lägga satsen där.

sött 
  • Anonym (Ja)

Ja det har jag gjort, jag tycker det är upphetsande. Men jag förstår verkligen att de allra flesta inte gör det.

• Anonym (Oscars)
    Anonym (Ja) skrev 2017-04-25 11:25:07 följande:

Ja det har jag gjort, jag tycker det är upphetsande. Men jag förstår verkligen att de allra flesta inte gör det.

Upplevelsen måste väl också bero på mängen kanske? Tänker att beroende när "han" tömde sist så varierar både mängd och kanske "kraft" =)
Svar på tråden Har du bett om att bli sprutad i ansiktet?