Inlägg från: Anonym (LaserDude) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LaserDude)

Vad tror ni händer efter döden?

Jag har ofta undrat över detta sedan min pojke gick bort förra året bara 18år gammal och jag har ofta gått med självmordstankar. Det har gått ganska exakt 1 år, sånär som på en vecka...men allt kom tbx och jag undrar alltmer. Jag är nu en lite över 50 och har svårt att känna poängen med att köra transportsträckan moit döden. Det verkar vara poänglöst detta. Jag hoppas att jag får träffa honom igen och att det får även hans farmor, farfar och lillebror...vi som blev kvar. Det kanske är som att somna. Varje kväll ber jag om att slippa vakna. Som han somnade den kvällen han experimenterade än gång för mycket med piller. Kanske har jag tur och slipper att vakna igen och igen och bara somnar och aldrig mer vaknar. Det är inte så illa om man tänker efter. När man somnar på kvällen är man ju inte rädd. 

• Anonym (LaserDude)

Livet är något man tvingas att vara med om. Jag personligen bad aldrig om det och det har jag gjort mina föräldrar medvetna om så de aldrig glömmer den "tjänst" de gjort mig när de för sin egen skull satte mig här. Jag spelar med i denna charad, men aldrig av egen vilja. Instinkten som naturen förbannat oss är så stark att den hindrar oss från att enket avsluta skiten. Kanske vaknar jag inte inatt, det är iaf vad jag ber om varje kväll. Förmodligen så blir jag dock tvungen att dras med denna jävla "gåva" rätt länge.

• Anonym (LaserDude)

Det finns en speciell plats för de som sätter barn till världen utan att de blev ombedda. Mina föräldrar har fått höra vad jag anser om deras misslyckade projekt. Hade jag haft modet nog, hade jag tagit livet av mig så de hinner uppleva det för att visa de att åtm DET är mitt val och det är något jag har makt över. Den makten har jag inte. Än. Det kommer en dag då jag kommer at ha modet att visa denna förbannelse ett finger.

Du blandar ihop instinkt och vilja. Jag har existerat i 53 år. Än har det fantastiska undret jag tvingades hit för att uppleva inte inträfdat. En dag efter anna än. Alla likadana går och går och slutar aldrig komma. Varje morgon, samma besvika uppgivenhet och ännu en dag att kryssa för.

Svar på tråden Vad tror ni händer efter döden?