Inlägg från: Anonym (Tx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tx)

Mitt livs kärlek är steril. En oändlig sorg.

Hej! TSA här.
    Jag hittade min tråd igen och vill lämna en ytterligare uppdatering i min tråd som nu är 8 år gammal (!).

I skrivande stund är jag och maken fortsatt gifta, vi har fått två barn via donation och jag är nu även nygravid med tredje barnet. ❤️ Alla barn är med samma donator. Trodde aldrig livet skulle bli såhär bra. 

Kram!

• Anonym (Tx)
    Anonym (Svenne LOL hahahahahahahahahahahahaha) skrev 2025-02-26 20:22:34 följande:
    LOL hahahahahahahahahahahahaha
    Kul att mitt gamla inlägg kunde få dig att skratta så mycket. Ha en fortsatt fin kväll :)
  • Anonym (Tx)
    burleskburkläsk skrev 2025-02-26 19:51:49 följande:
    Stort grattis och kul att du delar med dig!

Glad att det löst sig för er 🥰
    Stort tack!! 🙏
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Fluff) skrev 2025-02-27 13:32:44 följande:

Äh, att skaffa barn är overrated. Det kan jag säga som 50-taggare. Det var faktiskt inget roligt alls och småbarnsåren var hell on wheels. Nog för att jag älskar mina barn över allt annat eftersom jag känner dom nu men hade jag aldrig skaffat barn så hade jag ju inte det och jag hade nog haft ett roligare liv under en viss period. Samt sparat på kroppen. 

Att du skulle lämna din perfekta man för detta kommer nog inte sluta bra, tänk om du aldrig blir lika kär igen och får en massa defekta barn med en annan? Nä, spara på vaginan och adoptera med mannen i ditt liv istället om du nu bara måste ha en drös med skrikande vägklossar. Win - win liksom. 

Hej! Tråden är 8 år gammal. Jag lämnade aldrig maken. Vi gick vidare med donation och fick två barn. Nu gravid med tredje barnet. 🥰 Jag själv skulle aldrig välja bort liv, alltid haft en längtan efter barn. 
Svar på tråden Mitt livs kärlek är steril. En oändlig sorg.