• Anonym (sugen)

Att ha en dubbelmacka

Kan inte nån berätta hur det gick till när ni för första gången hade en dubbelmacka. Dvs två killar och en tjej. En kuk i fittan och en i analen.

Vi ska träffa ett par för första gången här snart för sex och vår högsta fantasi är att min fru ska bli dubblad. Vi har testat hemma med en buttplugg samtidigt och fantiserat men det är såklart inte samma sak...

Tjejer och killar. Hur kändes det för er? Var det häftigt och härligt eller bara krångligt och jobbigt?

Berätta! Tungan ute

• Svar på tråden Att ha en dubbelmacka
  • Anonym (kvinna)

Häftigt och härligt men också jäkligt bökigt!

Det var inte alls som i porrfilmer där de bara positionerar kvinnan och glider in från varsitt håll, för oss tog det rätt många försök innan vi lyckades fullt ut. Men när det funkade...ooohhh! Så sexigt att veta att min man känner den andre mannens kuk röra sig i mig också...rekommenderas varmt!

• Anonym (Man)

Som kille måste jag nog säga att det är bättre i fantasin än verkligheten. Rätt bökigt. Men kul att ha prickat av det från bucketlistan, och gillar tjejen det så är det ju en upplevelse i sig att se henne njuta av det.

• Anonym (sugen)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-04-26 16:31:48 följande:

Häftigt och härligt men också jäkligt bökigt!

Det var inte alls som i porrfilmer där de bara positionerar kvinnan och glider in från varsitt håll, för oss tog det rätt många försök innan vi lyckades fullt ut. Men när det funkade...ooohhh! Så sexigt att veta att min man känner den andre mannens kuk röra sig i mig också...rekommenderas varmt!

aha. Vilken ställning använde ni för att få det att fungera bäst?

Satt du på killen som var i analen med ryggen mot honom eller körde ni dyggy-style? Alltså att du red på en som vanligt och den andra tog dig bakifrån?
    Känns som att det måste vara det enklaste?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (sugen) skrev 2017-04-27 07:39:15 följande:

aha. Vilken ställning använde ni för att få det att fungera bäst?

Satt du på killen som var i analen med ryggen mot honom eller körde ni dyggy-style? Alltså att du red på en som vanligt och den andra tog dig bakifrån?

Känns som att det måste vara det enklaste?

Jopp absolut enklast enligt mig
  • Anonym (sugen)
    Anonym (Kille) skrev 2017-04-27 08:09:55 följande:
    Jopp absolut enklast enligt mig
    ok, ja det krävs nog en rejäl längd på kuken om tjejen ska ha ryggen mot den som är inne i analen. Funkar nog inte med mina 15 cm då...
  • Underhill
    Anonym (sugen) skrev 2017-04-27 08:25:14 följande:
    ok, ja det krävs nog en rejäl längd på kuken om tjejen ska ha ryggen mot den som är inne i analen. Funkar nog inte med mina 15 cm då...
    Borde väl funka tänker jag. Analen sitter ju längre upp/bak, så det lär nog funka fint med en 15 centimetare :)
    E vi överens så kör vi
  • kåtlisa

15cm fungerar utmärkt om det inte är allt för överviktiga personer det handlar om. Har testat men det är inte riktigt min grej. Är överlag inte speciellt förtjust i analsex. Vi har dock turen att rätt regelbundet träffa ett par där hon älskar analsex och DP vilket även min man gör så det kan inte bli bättre. Han får uppleva något han tänder på och våra gäster får uppleva något som dom njuter av.
  • Anonym (Kille)

H

Hur van är hon med analsex? Lite enklare att styra det med doggy sedan så tror jag det blir mer najs för hela gruppen. Kille på rygg får se hon brösten mot sig, han i analen får det också bra med höfter kommer åt brösten osv.

Hur stor är komisens redskap och vilket hål har ni tänkt för han? Tänker för din sambo är det kanske bäst att ha mest fysisk kontakt med dig i början
  • Anonym (Kille)
    kåtlisa skrev 2017-04-27 08:51:07 följande:

15cm fungerar utmärkt om det inte är allt för överviktiga personer det handlar om. Har testat men det är inte riktigt min grej. Är överlag inte speciellt förtjust i analsex. Vi har dock turen att rätt regelbundet träffa ett par där hon älskar analsex och DP vilket även min man gör så det kan inte bli bättre. Han får uppleva något han tänder på och våra gäster får uppleva något som dom njuter av.

Fasen låter kanon om det kan lösa sig så bra, men jag är på din linje vet inte är jag konstig då som kille =)
  • kåtlisa
    Anonym (Kille) skrev 2017-04-27 09:00:48 följande:

Fasen låter kanon om det kan lösa sig så bra, men jag är på din linje vet inte är jag konstig då som kille =)

Vad som är rätt och fel och vad man har för preferenser när det gäller sex är upp till var och en att avgöra bara man respekterar varandras önskemål och grännser. Har fördelen av att täffat min på en swingersklubb så att hitta gemensamma lösningar som alla parter trivs med faller sig rätt naturligt. Självklart är vårt sätt att leva och vårt sexliv inget som passar alla men för oss är det perfekt.
Svar på tråden Att ha en dubbelmacka