pendlar mellan bra och dåligt
Så här är de jag har under snart 2 års tid pendlat mellan bra och dåligt, jag vet inte riktigt varför. Jag har igentligen 2 problem jag behöver lösa.
Problem 1: jag är i en relation med en tjej sen 2 år tillbaka lite drygt. Men varje gång hon blir arg på mig, eller att jag känner mig I vägen för henne eller att hon rättar mig eller att hon blir ledsen så skär det något fruktansvärt i mitt hjärta, är som å bli kniv huggen. Vet knappt vad jag jag ska ta vägen när detta händer känns som allt går i bitar å jag kan gråta i stört floder Har hänt flera gånger när man varit hemma hos hennes föräldrar och man känner sig I vägen mest. Är vid dom till fällerna jag märkt att det här oftast händer. Något som varit med om något liknande?
Problem 2: I mellan åt är livet krävande och de är de ju iof för alla ibland. Jag själv känner att jag har det kämpigt väldigt ofta jag jobbar borta mycket sena kvällar och nätter och under en extrem press att hela tiden prestera och göra snabba jobb ute hos slut kund. Har en särbo som jag saknar extremt mycket men jag ej ka flytta ihop med för mitt jobb,vilket är jobbigt. Men i mellan åt så går jag i bitar jag kan gråta stört floder men händer med jämna mellanrum. Har i bland gått så långt att man funderar på att avslutat allt. Har hänt 2 gånger att man stått å svajjat. Någon som har varit i liknade sits