• Annaivarson

Vi som har BIM runt 12 maj!

Efter att jag inte fått mensen på en månad så kom ägglossningen istället så glad att något hände i kroppen så man slipper undra ! Nu är det bara och vänta in bim hoppas fler vill följas åt !!<3 min är 12 maj vilket datum är ert ?

• Svar på tråden Vi som har BIM runt 12 maj!
  • HannaA11

Hej! Nu har jag visserligen inte BIM 12/5 utan lite senare (runt 22/5 om min cykel inte blivit helt galen nu) men jag verkar också ha drabbats av en månad utan mens eller väldigt försenad sådan. Det är dock spännande att följa andra som inväntar BIM - hoppas att det tar sig! :)

• Annaivarson
    HannaA11 skrev 2017-04-27 07:32:25 följande:

Hej! Nu har jag visserligen inte BIM 12/5 utan lite senare (runt 22/5 om min cykel inte blivit helt galen nu) men jag verkar också ha drabbats av en månad utan mens eller väldigt försenad sådan. Det är dock spännande att följa andra som inväntar BIM - hoppas att det tar sig! :)

Ja vad kul hoppas det tar sig för dig också !:) håll koll ifall du får en ägglossning istället som jag fick super konstigt men hellre det än mensen hihi :)
  • FrökenE1985

Jag joinar. Har ägglossning när som helst om den inte varit natt. Även jag har bim 12 maj.

• Annaivarson
    FrökenE1985 skrev 2017-04-27 08:32:08 följande:

Jag joinar. Har ägglossning när som helst om den inte varit natt. Även jag har bim 12 maj.

Vad kul :)!
  • VictoriaBerggren

Min är 16/5! Första försöket. Så nervös!

• Skrutt 83

Bim runt 17/5 om äl kommer som väntat 4/5. 4 försöket till 3:dje barnet efter mf i december

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Annaivarson
    VictoriaBerggren skrev 2017-04-29 16:25:42 följande:

Min är 16/5! Första försöket. Så nervös!

Åh lycka till hoppas det tar sig
  • Annaivarson
    Skrutt 83 skrev 2017-04-29 17:24:45 följande:

Bim runt 17/5 om äl kommer som väntat 4/5. 4 försöket till 3:dje barnet efter mf i december

Åh vad tråkigt med MF hoppas det går vägen denna gång håller tummar och tår för dig !
  • efterfest

Hänger på här! Jag har BIM 14 maj, så ska ha ägglossning imorgon enligt NC. Har dock inga känningar alls, och mina flytningar är som vanligt.. är rädd att ägglossningen uteblir denna månaden. Jag har PCOS så den kommer lite när den vill tyvärr. Hoppas hoppas :)

Svar på tråden Vi som har BIM runt 12 maj!