• Gravid2012

Trekant eller partner byte

Hur många har provat på en trekant en extra kille eller tjej?? Eller haft partner byte??

Eller varit 'otrogen' med sin partners godkännande??

Skriv lite om era erfarenheter

• Svar på tråden Trekant eller partner byte
  • Dasenhard

Vet inte om det här räknas men......

Har provat på en strand när jag och min fru var utomlands för länge sen. Vi låg och hånglade och smekte varandra lite avsides och kläderna åkte av eftersom. När vi var nakna ser jag hur en kille smyger bakom en buske men jag säger inget till min fri om det. Jag ber henne vända sig om och ställa sig på knä så hon inte skulle se honom. Vi kör på och då får hon syn på honom bakom buskarna och hon stelnar till men jag ber henne slappna av och säger att han har tittat på oss hela tiden. Jag frågar skämtsamt om han inte kan få vara med på ett hörn och hon säger till min förvåning att han kan komma och sitta bredvid oss och titta men hon vill inte att han ska röra henne. Jag vinkade dit honom han kom och ställde sig på knä bredvid oss och smekte min fru på ryggen först och hon låter han göra det. Hon verkade gå igång på det och efter ett tag bad hon honom sätta sig framför hennes ansikte och hon runkade hans kuk sakta medan jag tog henne bakifrån. Efter ett tag ställde han sig på knä och hon sög honom samtidigt som jag knullade henne och han kom nästan direkt. Hon vände sig om och han smekte henne mellan hennes ben tills hon kom och jag la iväg min sats över henne, sen gick han iväg......

• svenskitelge

Vi (jag och min fru, vi har varit ett par i 13år) testade med en till kille för ett tag sen och vi gillade att vara fler.
    Efter det började vi söka män för trekanter och efter några träffar så sa min fru att det kunde vara häftigt med ett till par.
    Hade turen att träffa ett trevligt par på nätet som vi hade partnerbyte med första träffen. Sedan visade dom oss hur det var på parklubb och nu är vi fast i swingerslivet :)
    Vi har träffat 4-5 par och några män.
    I helgen ska vi på swingersfest med ca 50 par och om ett par helger kommer ett par hem till oss över helgen.
    Än så länge har vi som regel att inte träffa andra på sidan, men hon sexchattar med andra killar när jag inte är med.
    Skicka PM om du vill veta mer ;)

• 100kgpappa

Har träffat par (och kille för trekant en gång) då och då sen 17 år tillbaka.

Bara positiva erfarenheter, ett kul sätt att lära känna andra människor, och ger ett mer varierat sexliv.

• ToFo

Jag har vart den extra killen och skulle vara det igen om jag fick chansen.

• Anonym (Letstry)

Har haft 3kant FFM och även grupp FFFM men det är längesedan. Det orsakade skilsmässa, Hon blev kär i en av dom andra. Har haft förhållande efter skilsmässan men inga planer på  att introducera fler i sängen. Är självmant singel nu och trivs. 

• Anonym (Vilja)
    Anonym (Letstry) skrev 2025-08-23 22:08:46 följande:

Har haft 3kant FFM och även grupp FFFM men det är längesedan. Det orsakade skilsmässa, Hon blev kär i en av dom andra. Har haft förhållande efter skilsmässan men inga planer på  att introducera fler i sängen. Är självmant singel nu och trivs. 

Så hon blev alltså kär i en av de andra kvinnorna .
  • Anonym (Letstry)
    Anonym (Vilja) skrev 2025-08-23 22:11:50 följande:
    Så hon blev alltså kär i en av de andra kvinnorna .
    Ja och det råkade vara mitt x med.
    Alla 3 kvinnorna var bi
Svar på tråden Trekant eller partner byte