• Dasenhard

Trekant eller partner byte

Vet inte om det här räknas men......

Har provat på en strand när jag och min fru var utomlands för länge sen. Vi låg och hånglade och smekte varandra lite avsides och kläderna åkte av eftersom. När vi var nakna ser jag hur en kille smyger bakom en buske men jag säger inget till min fri om det. Jag ber henne vända sig om och ställa sig på knä så hon inte skulle se honom. Vi kör på och då får hon syn på honom bakom buskarna och hon stelnar till men jag ber henne slappna av och säger att han har tittat på oss hela tiden. Jag frågar skämtsamt om han inte kan få vara med på ett hörn och hon säger till min förvåning att han kan komma och sitta bredvid oss och titta men hon vill inte att han ska röra henne. Jag vinkade dit honom han kom och ställde sig på knä bredvid oss och smekte min fru på ryggen först och hon låter han göra det. Hon verkade gå igång på det och efter ett tag bad hon honom sätta sig framför hennes ansikte och hon runkade hans kuk sakta medan jag tog henne bakifrån. Efter ett tag ställde han sig på knä och hon sög honom samtidigt som jag knullade henne och han kom nästan direkt. Hon vände sig om och han smekte henne mellan hennes ben tills hon kom och jag la iväg min sats över henne, sen gick han iväg......

Svar på tråden Trekant eller partner byte