Inlägg från: snuttplutt |Visa alla inlägg
  • snuttplutt

Min man tänder på att jag har sex med andra

Intressant. Mannen är störd och konstig som vill detta. Men kvinnan som faktiskt ligger med de andra männen, och tänder på det. Hon uppmuntras Glad

• snuttplutt
    Anonym (.) skrev 2017-04-30 08:26:54 följande:
    Är det konstigt att hon uppmuntras? Hon gick sin man till mötes, och upptäckte att hon gillade det?

Däremot de som rackar ner på mannen förstår jag mig inte på. Det här verkar vara nån fetisch, typ cuckold, som jag själv inte delar, men den är väl inte konstigare än lack o läder, bdsm eller nån annat? Så länge alla njuter är det ju vara att köra på.
    Frågar du MIG om jag tycker det är konstigt? Nej, det var det som var vitsen med mitt inlägg. Om hon gillar det så är det ju bra. Däremot var det inte lika bra att HAN gillar det.
  • snuttplutt
    Pussan skrev 2017-05-01 00:00:14 följande:
    Så sant, båda svaren. Det är så upphetsande att se sin man knulla en annan. Och lika häftigt att han får se någon annan knulla mig.
    Men det kräver förstås att vi båda är helt klara på att det ¨bara¨ handlar om sex.
    Uppfriskande att höra att det finns kvinnor som inte tycker att mäns sexualitet är nåt fult.
    Brukar annars ofta låta så. Kvinnors sexualitet är vackert. Mäns sexualitet... tja...
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra