Inlägg från: Anonym (Milfhunter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfhunter)

Min man tänder på att jag har sex med andra

A dreamer skrev 2017-04-30 15:13:51 följande:

Jag tänder extremt mycket på att min fru skulle vara någons älskare. Att hon skulle hem till en lite äldre man en-två ggr/månaden och fika och därefter knullar /

älskar med varandra. Hon är 40, han borde vara 45-50.

Får han pumpa sin sperma i henne?
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-01 09:28:04 följande:

Jag har tre älskare (och kanske en till på G).. En av dem är ytterst sporadisk dock...Min man känner till dem och godkänner ;)

Häftig, var brukar du och dina älskare träffas?
  • Anonym (Milfhunter)
    svenskitelge skrev 2017-05-02 13:41:36 följande:

Jag och min fru började med det för några månader sedan.
    Vi har träffat män och par både hemma, hotell och klubb.
    Jag älskar att se min fru ha en annan man och hon gillar att se mig med en annan kvinna.
    Hittills gör vi allt tillsammans förutom senast då vi var på en kryssning och vi var i varsin hytt och delade på ett par vid en stund innan vi knullade tillsammans alla 4.
    Vi har dock en regel att inget sprut i fittan, varken för mig eller henne.

Bra regel, hur gamla är ni om man får fråga?
  • Anonym (Milfhunter)
    svenskitelge skrev 2017-05-03 12:40:12 följande:
    Hon 34, han 45, varit ett par i 13
    Så inge sprut i , då kör ni utan gummi?
    Det går ju utmäkrt att pumpa ut det utanför det är ju rätt upphetsande för båda. :)
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-07 13:54:26 följande:

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Sex är så mycket mer än kärlek, det är passion.
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:37:07 följande:
    ja men självklart är sex passion, alla behöver sex annars blir man en riktigt störd jäkel... men jag anser inte att- verkligen älska någon ska blandas ihop med att knulla andra..

Jag har haft sex med en person som jag verkligen älskar och har aldrig i hela mitt liv varit med om bättre sex.. Att ha sex med någon man bara träffar ibland är väl nice och kan sätta igång en del sköna känslor men inte ens i NÄRHETEN av att ha galet skönt sex med den där personen som man känner att man älskar mycket att man bara vill ta den här personen och knulla så hårt och nära och riva den personens rygg att det börjar blöda.. kyssarna blir så heta och passionerade och när man kommer känner man att man skulle kunna göra allt för att få ha det här varje dag och resten av livet.. Vilket man gjorde.. allt för att få ha varandra och allt det sköna och underbara.. ingen kunde komma emellan oss.. och ingen lyckades heller..
    Däremot kan man uppleva det upphetsande utan att det finns känslor att ha sex med andra och det finns par som väljer att ha sex med andra par eller enbart en eller flera extra.
    Inget fel med det om alla delar intresset.
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra