• Anonym (Vad göra?!)

Dejtar en underbar kille med liten...

Jag dejtar en underbar kille, jag gillar honom men kan inte säga att jag är kär. Vi har setts 6-7 ggr och i helgen var första gången vi hade sex. Hade sett fram emot det då jag kommer från ett långt samboförhållande där jag på sista tiden aldrig var kåt när jag hade sex. Hade sett fram emot skönt sex och vara kåt!

Men sexet blir inte alls bra! Han har liten, för liten för min smak, efter två juck håller han på att komma. Visst är det väl så att första sexet kanske aldrig är bra men ja jag vet inte, en kuk som åker ut hela tiden för att den är lite typ, orkar man med det i längden!?

• Svar på tråden Dejtar en underbar kille med liten...
  • Anonym (Fritiof)
    Anonym (Vad göra?!) skrev 2017-05-01 07:29:06 följande:

Jag dejtar en underbar kille, jag gillar honom men kan inte säga att jag är kär. Vi har setts 6-7 ggr och i helgen var första gången vi hade sex. Hade sett fram emot det då jag kommer från ett långt samboförhållande där jag på sista tiden aldrig var kåt när jag hade sex. Hade sett fram emot skönt sex och vara kåt!

Men sexet blir inte alls bra! Han har liten, för liten för min smak, efter två juck håller han på att komma. Visst är det väl så att första sexet kanske aldrig är bra men ja jag vet inte, en kuk som åker ut hela tiden för att den är lite typ, orkar man med det i längden!?

Det där avgör du själv. Börja med att kommunicera med honom.
  • Anonym (Kille)

Det finns ett antal trådar på samma tema. Slutsatsen i dem brukar vara:

* kan han tillfredsställa dig med tunga o fingrar och du känner att det är ok, så stanna om du är riktigt kär.

* i alla andra fall är det bara att lämna.

Här låter det ju extra jobbigt om han dessutom verkar ha problem att komma tidigt, men det kan bero på annat så sen slutsatsen kan man egentligen inte dra innan man känt varandra ett tag o haft sex många gånger.

• Anonym (Vad göra?!)

Jag gillar ju verkligen också själv in och ut-delen, med en skön kuk då. Har aldrig kunnat komma mha tunga och fingrar. Ja och sen att han verkar komma för tidigt, kan ju bero på nervositet eller nåt ????

• Anonym (Kille)
    Anonym (Vad göra?!) skrev 2017-05-01 07:38:38 följande:

Jag gillar ju verkligen också själv in och ut-delen, med en skön kuk då. Har aldrig kunnat komma mha tunga och fingrar. Ja och sen att han verkar komma för tidigt, kan ju bero på nervositet eller nåt ????

Ja, eller att han inte haft sex på länge o är för kåt. Efter några gånger märker du ju om det bara var tillfälligt eller om det var permenent.

Om du inte kommer utan penetrationsdelen, så är ni nog inte så bra matchade sexuellt... ni kanske inte borde vara tillsammans?
  • Anonym (Mammsi)

Leksaker? Kanske inte något att ta upp i början men med tiden..?

Är den kort/smal? Finns ju ställningar där man kommer in längre och som det känns mer. Sennom du haft en välutrustad tidigare partner så är det klart att det känns mindre i början.

Ålder på er förresten?

• Anonym (Vad göra?!)

Nu är vi inte tillsammans utan dejtar bara, kanske ska ge det några chanser till. Men är så galet sugen på sex med någon annan just nu, är det dumt att ha sex med nån annan? Behöver bli tillfredsställd och ha skönt sex

• Anonym (Vad göra?!)
    Anonym (Mammsi) skrev 2017-05-01 07:46:29 följande:

Leksaker? Kanske inte något att ta upp i början men med tiden..?

Är den kort/smal? Finns ju ställningar där man kommer in längre och som det känns mer. Sennom du haft en välutrustad tidigare partner så är det klart att det känns mindre i början.

Ålder på er förresten?

Den är kort, kanske inte så smal men heller inte grov. Vill ha en snygg kuk, vill ha en snygg kuk som man vill titta på också, hans är mer prinskorv, passar inte på en vuxen man tycker jag. Vad har ålder med kuk-storlek att göra?
  • lessman

då är det väl lika bra man ger upp direkt, min kuk är för liten, och vem är jag att förneka en kvinna till att ha sex för att min är för liten? jag blir bara så ledsen ibland, för jag vet att sexet inte kommer att fungera. Lika bra att hänga sig då för ingen kvinna vill ha en liten kuk. Jag har hört att man få utlösning vid hängningen just när man håller på att dö, fan vilken skön död det skulle vara då.

• Anonym (Mammsi)
    Anonym (Vad göra?!) skrev 2017-05-01 07:56:16 följande:
    Den är kort, kanske inte så smal men heller inte grov. Vill ha en snygg kuk, vill ha en snygg kuk som man vill titta på också, hans är mer prinskorv, passar inte på en vuxen man tycker jag. Vad har ålder med kuk-storlek att göra?
    Jag frågade endast eftersom du/ni kanske tillhör den yngre generationen, därav tror att det bara finns ett sätt stt ha sex på. Nu verkar du iofs veta vad du gillar och inte gillar, så nu i efterhand så ser jag heller ingen poäng med frågan.. Vinet från igår som skriver åt mig ???? hihi

Jag tycker att du borde ge killen en chans, han kanske inte haft sex på ett tag, nervös för vad du skulle tänka m.m. Med tiden så är det lättare att hitta ställningar som passar just er utan att han åkee ur hela tiden tänker jag, om den inte är onormalt kort.
  • Anonym (Kille)
    lessman skrev 2017-05-01 08:02:35 följande:

då är det väl lika bra man ger upp direkt, min kuk är för liten, och vem är jag att förneka en kvinna till att ha sex för att min är för liten? jag blir bara så ledsen ibland, för jag vet att sexet inte kommer att fungera. Lika bra att hänga sig då för ingen kvinna vill ha en liten kuk. Jag har hört att man få utlösning vid hängningen just när man håller på att dö, fan vilken skön död det skulle vara då.

Kan inte du hålla till att gnälla i de trådar du själv skapat? Om du inte bidrar till att hjälpa ts tycker jag du kan nöja dig med att läsa tråden istället för att komma med meningslösa inlägg.
Svar på tråden Dejtar en underbar kille med liten...