Inlägg från: Kakan53 |Visa alla inlägg
  • Kakan53

Vi som hoppas på syskon 2018!

Hej på er! 
    Längesen jag ens var inne på familjeliv nu. 
    Men i fredags tog vi ut kopparspiralen Förvånad och bebisverkstaden är igång. 
    Min menscykel är och har typ alltid varit hej kom och hjälp mig, enligt mensappen skulle jag fått min mens i förrgår. Men det har den ju inte. Detta ska bli spännande, hoppas med alla tummar och tår att vi hann med ägglossningen den här gången så man slipper vänta en månad till. 

• Kakan53

Alltså nu vill jag bara att mensen ska komma så dessa självpåhittade gravsymtom försvinner. Har haft lite motvärn sen helgen typ och från igår så har jag varit så sjukt trött. Känns som att jag kan somna när som helst.

Tog ut spiralen i torsdags, alltså en vecka se.hade sex första gången i lördags. Och som jag skrev i förra i lägget så har jag egentligen inte någon direkt koll på när jag ska ha mens men jag är ganska övertygad om att vi inte skulle hinna med ägglossningen den här gången.

Sjukt irriterad på mig själv att jag försöker inbilla mig saker, kan inte vara mensen komma så man kan ta nya tag och jag kan få min energi tillbaka.

• Kakan53
    Meylie89 skrev 2017-05-12 16:52:41 följande:

Ser jag i syne eller är där ett svagt streck förut test strecket???! :o

Om du försöker visa en bild gick det inte så bra. Testa att lägga upp igen, sjukt nyfiken ju ??
  • Kakan53

[quote=77670063][quote-nick]Meylie89 skrev 2017-05-12 17:58:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag var ju lite knäpp och försökte ned den otroligt bra appen, fungerade inte ????

Men gick in via webbläsaren nu.

Jo jag tror minsann att det är ett sträck ????

• Kakan53

Emojisen fungerar tydligen inte heller. Hahaha, menar inte alla frågetecken jag skriver.

• Kakan53
    Meylie89 skrev 2017-05-12 19:09:16 följande:
    Jag har alltid beställt från testlagret. :)
    Tack, så är det de heter :)
  • Kakan53
    MalynCazzandra skrev 2017-05-13 12:18:28 följande:

Där kom mensen. Så blir att försöka i juni igen :/

Skit då :/
Svar på tråden Vi som hoppas på syskon 2018!