Inlägg från: MalynCazzandra |Visa alla inlägg
  • MalynCazzandra

Vi som hoppas på syskon 2018!

Är gärna med! :)

Vi började produktionen med nr 3 nu i april. Har två killar på 2,5 och 1,5 år. Tog detta äl test idag... vad tror ni? Äl imorgon?

• MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-01 17:27:59 följande:

Välkommen! :)

Jag hade testat ikväll o imorgon igen men ser ju definitivt ut som att ÄL är på G !

Ska testa! :)
  • MalynCazzandra

Världens smärta i nedre magen och känner mig varm. Känns som extrem mensvärk men är inte alls dags. Spänner och värker. Misstänker att äl är på g :O

Testet säger nog detsamma...

• MalynCazzandra
    brennaV skrev 2017-05-01 19:54:10 följande:

Kan inte bli starkare

Har precis myst med gubben så nu hoppas man att det går vägen! :D
  • MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-01 20:01:18 följande:

Känner mig också febrig idag, ont i både mage och rygg.... och dessutom positivt (utan tvekan positivt alltså;) ) ÄL test.

Men är såå typiskt, 4-åringen har fått ögoninflammation och feber och vill helst sitta klistrad på mig! Får hoppas att det går bra att sova i sin egen säng en stund iaf ;)

Åh nej vad typiskt! :( men ja som du säger så kanske han kan sova lite själv så ni hinner med en snabbis iaf ;) hihi
  • MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-01 23:00:23 följande:

Haha, här jobbar jag på det! Han säger aldrig nej annars men idag fattar han inte vinken alls ;) vill inte behöva skrika rakt ut att nu får han minsann ställa upp för nu har jag ägglossning :p

Haha hur gick det? Lyckades ni? ;)
  • MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-02 08:42:59 följande:

Haha, ja, tillslut såå ;)

Haha härligt! :) då får vi se om ca en vecka om det tagit sig! Hur ska man orka hålla sig från att testa??!! Är ju så nyfiken :D :D
  • MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-07 20:08:59 följande:

Har du plussat?? :)

Nej, jag är nog låghormonare för jag har inte plussat fören ca 1vecka efter bim alla 4 ggr...

Nej hade positivt äl test 1 maj :/ så myste den kvällen. Så nu är den eviga väntan... har oregelbunden mens så vet inte riktigt när jag kan testa. Men kanske vänta en vecka till då?
  • MalynCazzandra

Äl+9 idag. Tog ett test igår som var negativt. Ska jag verkligen orka hålla mig från att testa till lördag? Då är det äl+11.... Har ju läst om andra som fått plus så tidigt. Sen blir det att testa på tisdag. 2 veckor efter äl. Vill bara ha det där plusset nu!

Med förra så tog det sig på första försöket så hoppas lite på samma nu. Vi började nu i april att få vårt tredje gemensamma barn och helst en flicka då vi har två pojkar. Vi får se hur det går! :D otroligt spännande detta!

• MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-11 19:00:45 följande:

Går o väntar jag med här :D 5 dagar till bim nu, kunde inte heller vänta med att testa. Men negativt såklart! Minsta lilla grej så inbillar man sig att jo men det där måste vara nått. Tänkte också testa på tisdag, eller ev. Sön ;) men känns liksom som att detta skulle gå lite för lätt om det tagit sig på första försöket. Har tagit närmare ett år med båda mina barn.

Haha det är ju sååå jobbigt att vänta! :D men ska nog försöka hålla mig till tisdag! Om jag kan haha xD
  • MalynCazzandra
    Meylie89 skrev 2017-05-11 19:00:45 följande:

Går o väntar jag med här :D 5 dagar till bim nu, kunde inte heller vänta med att testa. Men negativt såklart! Minsta lilla grej så inbillar man sig att jo men det där måste vara nått. Tänkte också testa på tisdag, eller ev. Sön ;) men känns liksom som att detta skulle gå lite för lätt om det tagit sig på första försöket. Har tagit närmare ett år med båda mina barn.

Btw så blev jag gravid med andra sonen på första försöket så chansen finns ju ;)
  • MalynCazzandra
    Kakan53 skrev 2017-05-13 12:25:49 följande:

Skit då :/

Otroligt tråkigt! :( men men... bättre lycka nästa månad!
  • MalynCazzandra

Här så blev det en miss igen :( försökt Sen april så det börjar kännas nu. Orken finns inte och man tappar lusten. Vill inget hellre än att få det där plusset. Suck.

• MalynCazzandra

Ja nu verkar det som att man har plussat. Har svårt att tro det men går in i vecka 10 idag och har varit hos barnmorskan två gånger redan. Nu längtar man till ultraljudet som infaller på min födelsedag den 8 november ! :D ska försöka att inte ta reda på könet denna gång.

• MalynCazzandra
    Frallanz skrev 2017-09-02 18:20:38 följande:

Gratulerar! hur gammal är er dotter/son?

Spännande med syskon! Hoppas att min Äl kommer igång nu efter p-staven så att jag också får gå på ultraljud igen haha :)

Vi har två killar som snart fyller 3 och 2 år :)
Svar på tråden Vi som hoppas på syskon 2018!