Inlägg från: Frallanz |Visa alla inlägg
  • Frallanz

Vi som hoppas på syskon 2018!

Hoppar in! Tog ut p-staven igår. Och hoppas nu att det går fort att få ett plus på stickan har sagt sen förra året att hösten 2017 ska det påbörjas. Ettan är 2 år.

• Frallanz
    MalynCazzandra skrev 2017-09-02 11:38:24 följande:

Ja nu verkar det som att man har plussat. Har svårt att tro det men går in i vecka 10 idag och har varit hos barnmorskan två gånger redan. Nu längtar man till ultraljudet som infaller på min födelsedag den 8 november ! :D ska försöka att inte ta reda på könet denna gång.

Gratulerar! hur gammal är er dotter/son?
    Spännande med syskon! Hoppas att min Äl kommer igång nu efter p-staven så att jag också får gå på ultraljud igen haha :)
  • Frallanz
    MalynCazzandra skrev 2017-09-02 20:17:35 följande:
    Vi har två killar som snart fyller 3 och 2 år :)
    Vad mysigt! Har själv en 2 åring :) rolig ålder det där... dem vet vad dem vill i denna ålder hahah
  • Frallanz
    Anonym (-) skrev 2017-09-11 08:39:53 följande:
    Juste jag hade glömt den här! Jag tog ett nytt test i tisdags och jag är graviiid i vecka 6 imorgon :)
    Grattis! :D
  • Frallanz
    MalynCazzandra skrev 2017-09-11 08:44:10 följande:

På lördag så går jag in i vecka 12. Hoppas man kan släppa lite av oron då :/

Grattis! :D
  • Frallanz
    oONinniOo skrev 2017-09-11 12:23:21 följande:

Här vill det sig fortfarande inte.. ska skicka in papper med hälsodeklaration till fertilitetsenheten och så ska de ta ställning till om alla kemiska graviditeter är skäl nog att få komma tidigare på utredning, eller om vi får vänta året ut. Gissar på att vi får vänta..

Försöker med syskon sen januari -17
    Tråkigt att höra :( hoppas du kan få den hjälp som behövs. Kan tänka mig att det är jättejobbigt. Önskar dig all lycka till <3
Svar på tråden Vi som hoppas på syskon 2018!