För oss med BIM 1-5 juni
Hej tjejer! Hoppar in här från BIM maj tråden då mensen inte ville hålla sig borta den här gången heller.... ÄL är beräknad 22 maj och BIM 2 juni.
Hej tjejer! Hoppar in här från BIM maj tråden då mensen inte ville hålla sig borta den här gången heller.... ÄL är beräknad 22 maj och BIM 2 juni.
Blinkande gubbe idag på cd 12! Brukar ha äl ca dag 16! Wiho spännande.. vet nån hur många dagar man brukar ha blinkande på cb test? Har bara testat med endast fast gubbe innan..!!
Jag fick nästintill positivt på ÄLstickan igår på söndag och totalt blankt både i lördags och idag måndag. Idag sjönk min temp också så gissar att ÄL är idag! :)
Jag hade ÄL igår, positivt på stickan i förrgår och tempstegring igår :) så nu inväntar vi BIM 1 juni.
Är på ÄL+4 idag och har mensvärk?! What??Har ont i halsen och är frusen också, kan ju bara vara en vanlig förkylning förstås. Men, en vill ju gärna tro att det är tidiga tecken, att ägget kanske fäster eller så, men samtidigt är jag så inställd på att det inte blivit något denna gången heller...
Vi har provat varannan dag mellan mellan mensens slut och ÄL den här gången. Prickade ÄL och ÄL-2. Så sett till det borde vi ju ha rätt bra odds.
Vet inte vart jag vill komma med det här inlägget :D Haha, bara ventilera lite antar jag :)
jag lever också som vanligt, dricker öl och vin, senast igår :)
ÄL+6 och BIM-4 idag. Tiden kryper fram....
Nu är jag förvirrad. Hade äl sekret igår vilket jag aldrig haft så här långt efter äl. Tog ett äl test och får ett svagt streck på stickan. Dvs inte tillräckligt starkt för att vara ägglossning, men tillräckligt tydligt för att synas bra. Jag brukar annars ha helt blankt på stickorna utom kring dagarna för ägglossning. Ska ha mens imorgon eller på torsdag. Har haft en del mensvärk idag, så mensen är nog på g. Men går lh hormonet upp inför mensen också eftersom jag fick utslag på stickan? Eller har det kanske inte hunnit gå ned än? Ägglossning för 10 dagar sedan.
BIM-1 idag, tempen stördök och har fått spottings. Så det blev inget denna gång heller.
Vi kanske ses i en annan tråd men jag hoppas att alla ni andra plussar nu i dagarna! <3 Hänger kvar här ett tag så jag kan följa hur det går för er, så spännande!