• XAHHA92

För oss med BIM 1-5 juni

Hoppar in här från maj tråden då fröken röd kom nu...
    Har äl 19/5 & bim 1/6.
    Det blir försök nr 13 med första barnet. Har nu rätt i att få hjälp så ska boka tid hos min läkare så han kan skicka remiss till gyn. Blandade känslor!

Nu ska jag iallafall ta ett glas rött ikväll hehe.

• XAHHA92

Jag tänkte köpa hem progesterAll, är det något ni testat?

Äter redan Rosen rot, folsyra och mitt val kvinna.

Rosen rot och munk peppar ska väl ha ungefär samma effekt, om jag minns rätt? :)

• XAHHA92

Jag kommer ta en paus från familjeliv nu, känner att jag aldrig kan koppla bort mina tankar från "kommer jag någonsin bli gravid". Det gör så fruktansvärt ont i mig att månad efter månad få negativa gravtest. Jag är så nära på att ge upp.... Har iallafall beställt hem progesterall, så får jag se om det tar sig på försök nr 13.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni alla får plus inom en snar framtid! <3

• XAHHA92

Eftersom jag fick min äl två dagar tidigare så tror jag att jag har bim 31/5 eller 1/6. Har nu sedan måndags varit EXTREMT dålig i magen. Gaser så jag nästan kan flyga iväg och får springa till toa flera gånger per dag. Det stack till/drog lite i tjejmagen i början på veckan också.

Tänkte faktiskt ta ett test på söndag, passande på morsdag hehe.

• XAHHA92

Idag kom det rosa på pappret när jag torkade mig (har bim nu i veckan). Inte ens på försök nr 13 tog det sig. Jag bryter ihop hela tiden så fort jag ser någon annan bli gravid och det enda jag tänker på är att jag aldrig lär få barn. Fy fan vad jag hatar detta. Varför ska det vara så jäkla orättvist. :(

• XAHHA92

Jag lämnar nu den här tråden. Jag hoppas att det är många av er som kommer få era efterlängtade plus!

Lycka till alla

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni