Inlägg från: MalynCazzandra |Visa alla inlägg
  • MalynCazzandra

För oss med BIM 1-5 juni

Hej!

Jag är gärna med i denna grupp! Vi påbörjade vårt försök till ett barn förra månaden och det tog sig inte. Så nu ska vi försöka igen med nr 3! 
    Enligt min app så ska jag ha äl runt den 2 juni. Hoppas verkligen att det tar sig denna gången! Längtar så efter att bli gravid igen

• MalynCazzandra
    Jooosen skrev 2017-05-18 12:18:03 följande:

Brukar ni få lite ont när ni har sex när ägglossning börjar närma sig? Vi hade sex imorse och kändes typ lite ömt när han kom långt in?? Hmmm

Jag brukar få jätteont när äl är på g. Även om det är obehagligt att ha sex vid detta tillfälle så brukar jag kunna tänka på annat, och man gör det ju för att man vill och dels för att man kan bli gravid vid detta tillfälle. 

Nu så har min mens precis försvunnit så nu längtar jag efter att testa och se när äl är på ingång igen för ett nytt försök :D
  • MalynCazzandra
    Jooosen skrev 2017-05-18 12:40:35 följande:
    Ja precis haha! Är på dag 13 o brukar ha äl dag 16. Gjorde lite ont med struntade i det.. hoppas få till det i helgen oxå!! Lycka till!
    Ja det får vi hoppas du får då! ;)
    Själv så kan jag inte det där med dagar hit och dit. Jag vet ungefär när jag ska ha äl, vilket verkar vara i början av juni. Jag håller alla tummar jag har för att vi kan få till det denna gången. 
    Gick ner lite i vikt med nu när jag har streptokocker och inte har så mycket aptit och det kan ju bara hjälpa.
  • MalynCazzandra
    brennaV skrev 2017-05-19 12:03:18 följande:

Hej! Välkommen in i gruppen. Jag och min man jobbar också på nummer tre. Att bli gravid har inte varit mitt största problem det senaste året utan att få behålla det. Men nu hoppas vi att det är vår tur.

Håller tummar och tår <3

Första gången så tog det nästan 1,5 år och andra gången så tog det sig på första försöket. Dessutom med oregelbunden mens och äl. Så denna gången ska jag hålla lite mera koll med stickor och ha sex mer än en gång vid äl haha de

Lycka till ni med! Håller tummar och tår för er!
  • MalynCazzandra

Jao.... Andra försöksmånaden nu och snart borde äl infinna sig. Hade mens för snart 2 veckor sen och blir att börja med äl stickorna snart :) kul och spännande!

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni