Inlägg från: FiaLottaPäronkvist |Visa alla inlägg
  • FiaLottaPäronkvist

För oss med BIM 1-5 juni

Hoppar på denna tråden, va roligt att läsa om hur det går för alla skall skall bli spännande att följa er!

Jag och min man har en knubbig skrutt på snart 7 månader, och nu startar vi verkstaden på plutt nummer 2 :)

Ägglossning den närmsta dagarna!

Sist tog det 7 försök innan det satte sig, så vi får se nu hur det går!

• FiaLottaPäronkvist
    Isvattenis skrev 2017-06-01 16:35:51 följande:
    Tack för hopp :) har inte för mig att jag haft de heller någon gång. Nu kliar de riktigt i testf fingrarna när ni alla fått så fina pluss. Man kanske skulle testa. Har två test kvar så kanske ett idag o ett på söndag :p
    Håller med Emmie79! När jag var gravid med lillskrutten kom ömheten i brösten flera veckor efter plusset och höll i sig lääänge. Önskar att jag slapp, fy va hemskt det var! :P
  • FiaLottaPäronkvist
    Pasgetti skrev 2017-06-03 23:53:59 följande:
    Jag är kvar :) Har BIM på måndag men fick lite senare äl så är än så länge på Äl +11. Två negativa tester men tvivlar på att vi lyckats denna gången heller. Tränade extra hårt nu ikväll, hjälper mot alla tankar som snurrar i huvudet på en:)
    Väntar också. Testade neg igår på BIM - 2, men eftersom detta är första månaden (i maj) påbörjad mens efter amning så vet jag inte säkert att cykeln är helt på spåret än.. men vi får se!
  • FiaLottaPäronkvist

Testade negativt idag igen. Erkänner mig själv besegrad. Var precis på Apoteket och ruinerade mig på ägglossningtester så vi får satsa på BIM i juli istället.. men fortfarande ingen mens i sikte så hade säkert ägglossning flera dagar senare än vi trodde.

• FiaLottaPäronkvist
    Pasgetti skrev 2017-06-07 12:01:52 följande:
    Glömde testa morse. Ingen mens än. Får testa imorgon istället om mensen inte dyker upp idag. Hoppas din mens håller sig borta med :)
    Nu hoppas jag nästan att den kommer för det är typ ingen chans i världen att jag är gravid tror jag. Får jag mensen vet jag iaf att cykeln kommit igång ordentligt.
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni