För oss med BIM 1-5 juni
Hoppar in här!
Slutade med minipiller för snart 2 månader sedan. Jag fått positivt på ägglossningstest denna månad, 2 GÅNGER?! Hur kommer det sig? Nästa mens bör komma mellan 1-6 juni.
Bifogar bild på mina äl-tester.

Hoppar in här!
Slutade med minipiller för snart 2 månader sedan. Jag fått positivt på ägglossningstest denna månad, 2 GÅNGER?! Hur kommer det sig? Nästa mens bör komma mellan 1-6 juni.
Bifogar bild på mina äl-tester.

Jätte konstigt eftersom de redan samma dag hade sjunkit igen?
Tror att ägget inte släppte och då sker ett nytt försök.
Jag hade lika förra månaden med 52 dagars cykel o då fick jag posetive på ÄL test fast med två veckors mellanrum.
Ja precis. Men kan ha två, Kollade Min app nu och de ca med 7 dagars mellanrum. De är tydligen möjligt att de ibland inte släpper o då kan kroppen försöka igen.
Men de va säkert som någon tidigare skrev att du hade druckit mycket och därför va de svagare på kvällen.
Enligt min gyn dr så kan man få positivt på ägglossning testen flera ggr i mån, dock inte så vanligt. Oftast är det att ägget inte släpper, så blir det ett nytt försök. Men har man redan lossat ett ägg så ska man inte kunna få plus fler ggr.
Vi hade sex varannan dag under hela ägglossningsveckan, dvs alla dagar som jag hade vattnigt eller äggviteaktigt sekret, dag 11, 13 och 15 i cykeln. Tycker att det borde räcka. Det var i alla fall min gynekologs rekommendation.
Hm, har bim någon gång mellan 1-5 juni, men när jag gick på toaletten och kissade för en stund sen så kom det bruna flytningar på pappret, vad kan det vara? Hade mens som började 9 maj....
Har ju haft pos äl-test 2 ggr denna månad. En gång 22/5 och en gång 24/5 (neg dagarna mellan det och sex senast den 21/5
Då mensen kom 4 dagar för tidigt här, dock inga specifika "menskänslor" i kroppen mer än lite humörsvängningar/känslig.
Jag vet inte helt 100 vilken dag jag har äl, när börjar ni testa med äl-test efter mensen?
Och då jag inte haft mens på flera år pga minipiller, är det "normalt" med mörka klumpar i mensen?
Räknar ni äl - från första mensdagen eller från och med då mensen är slut? / hon som ätit miniP i maaaasssaaaa år.