• Idis123

För oss med BIM 1-5 juni

Isvattenis skrev 2017-05-25 15:44:09 följande:

Jätte konstigt eftersom de redan samma dag hade sjunkit igen?

Tror att ägget inte släppte och då sker ett nytt försök.

Jag hade lika förra månaden med 52 dagars cykel o då fick jag posetive på ÄL test fast med två veckors mellanrum.

Hur ser det ut idag? Det kan inte vara så att du druckit mycket och kissat nära inpå när du tog testet och att det därför blev svagare?
  • Idis123
    Sommarhopp skrev 2017-05-30 07:03:44 följande:

Jag kan inte låta bli att testa fastän jag lovat mig själv att inte göra det. Men blankt både igår o i förrgår såklart Är på äl 10 idag, bim imorgon. Och jag tycker kanske att jag mått lite illa korta stunder. Igår hade jag äggviteytningar, det har jag bara haft när jag haft ägglossning förut. Så hoppas såklart att det är ett ovanligt tecken. Jag känner oftast inte av innan mensen kommer, någon som vet om det hänger ihop med gravsymptom? Dvs har man ont i brösten innan mens får man det när man är gravid också. Men starkare.

En fundering, du verkar ha som jag, runt 12 dagar mellan äl och bim. Jag tänker att eftersom det kan ta 5-11 dagar för ägget att fästa och sen ytterligare några dagar innan hcg börjar utsöndras, då borde det väl inte vara så konstigt att inte få utslag på en graviditet på bim, eller?
  • Idis123
    Sommarhopp skrev 2017-05-30 07:17:03 följande:

Nej jag hoppas ju att det är så. Jag har 11 dagar mellan äl o mens. Men så läser man om alla som plussat på äl 7 osv. Jag tycker att jag kanske skulle ana något litet om jag vinklar o vrider stickan. Även om det inte är tydligt. Kör med såna testa tidigt stickor. Men de är helt blanka. Inte ens ett spökstreck.

Ge inte upp hoppet! Det är ändå många som plussar flera dagar efter bim. Vi håller tummarna!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni