LovisaTilda skrev 2017-05-26 12:07:30 följande:
Ingen med BIM 1/6 som vågat sig på ett test än då? ;)
Vi valde att avvakta denna månaden. Vi skyddade oss på äl-dagen men hade oskyddat sex 4 dagar före BIM, så det finns ju trots allt en chans/risk. Vi vill ju ha en till någon gång så skulle det ha blivit så skulle vi ändå bli väldigt glada :)
Ska ut och äta imorn kväll med vänner och kommer då dricka vin. Har ganska ömma bröst (haft i 5 dagar nu, dock inte bröstvårtorna) så tänkte ta ett test imorn bitti för säkerhets skull. Det visar säkert inget även om jag skulle vara gravid, men det känns bättre i sinnet när jag beställer in det där vinet :)
Hansson88 skrev 2017-05-26 12:18:17 följande:
Jag har bim den 1 Juni men har inte tänkt att testa. Jag tar det som det kommer. Jag ät ganska säker på att jag inte är gravid. Vi fick till det dagen innan ägglossning men har inga känningar alls. Visserligen hade jag inte det när jag blev gravid med min son heller, så kanske blev det något. Tiden får visa det Det lär ju märkas. Skulle jag mot förmodan inte få min mens innan den 8 Juni så kommer jag att testa då.
Men magkänslan säger att jag inte blev gravid denna gången och då får vi köra på försök nr 3 istället.
Hur känner du?)
Jag har bim den 1/6 men har ej testat. Tänkte vänta. Har den inte kommit den 2 tänkte jag testa för då tar min sambo examen så hade varit en härlig present ^^ Är dock tveksam på att vi skulle ha lyckats men vi hade sex på äl och några dagar innan. Har inga känningar alls faktiskt. Är på vårt andra försök nu.