• asterisco

För oss med BIM 1-5 juni

Hej! Ansluter mig till tråden, min sambo & jag hopps innerligt men försöker att inte schema eller prata om det.. men jag gör ju det ändå för mig själv ;)

Mitt schema ser ut följande:

Mens 8/5

ägglossning har jag ingen aning om men sexlusten var extrem (3 gånger på en dag) 21/5 & ÄL borde varit där kring de dagarna.

Beräknad mens 5/6

Mår sååååå illa på morgonen, har gjort i 8 dagar nu, alltså "jag vill spy kan inte äta" illa på morgonen fram till typ kl 15.00-17.00... har inga ömma bröst men börjar bli tunga (kanske pga mens som kmr), har haft bubblig mage & spänningar därnere i magen i cirka 5 dagar (kanske pga mens..)

När kan jag testa? Har ett CB tidigt test som ligger och väntar..

Heja er & stor kram!

• asterisco

Hej igen!

Har molande värk, hoppas ej på mensvärk utan andra spänningar istället.

Är det någon som kan hänvisa mig till något inlägg eller berätta hur jag kan se & följa min temp? När ska den stiga & inte? Hur vet jag det normala?

Temp
  • asterisco
    Cheerful skrev 2017-05-30 16:30:42 följande:

Ska finnas några trådar här, men jag har inga länkar tyvärr ^^ men om jag har förstått det som att temperaturen ska stiga efter ägglossningen har skett, och ligger högt ett par dagar och sen faller det igen om ägget inte fastnat. Om det fastnat (gravid) kommer temperaturen fortsätta att vara förhöjd. Så har jag förstått det hela i alla fall! :)

Tack för förklaringen. Då ska jag mäta min temp om jag får mens nästa vecka. Vilket jag tror, molande värk & skaplig pms
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni