• Fransast

För oss med BIM 1-5 juni

Hej gänget!

Alltså jag blir inte klok på det här... I söndags vaknade jag upp till en blöding och tänkte fan nu är mensjäveln här, men sen slutade den, och sen kom den igen och så har det hållt på nu i 3 dagar. Just nu är det bara bruna flytningar och massa små klumpar (sorry för detaljerna). Tog ett grav test, och det visade svagt positivt, bifogar så ni får se. Vågar inte alls var glad då det står överallt att det antagligen är ett mf? eller kan det var gammalt blod? vad tror ni?

• Fransast
    Hansson88 skrev 2017-05-31 07:51:56 följande:

Jag har fått några missfall och då har jag aldrig haft uppehåll utan det blir som en riklig mens. Mer konstant blödning och i ca 8-10 dagar.

Jag tror inte att det är ett missfall du fått, snarare att du är en av dem som får lite blödningar i början av graviditeten. Vanligt!

Grattis till ditt plus !

Tack!???? Men alla dessa svarta klumparna, känns dom inte oroväckande? Ah är så kluven! Det är väl bara vänta och se antar jag.
  • Fransast
    Fransast skrev 2017-05-31 10:37:52 följande:

Tack!???? Men alla dessa svarta klumparna, känns dom inte oroväckande? Ah är så kluven! Det är väl bara vänta och se antar jag.

Oj! Gjorde en pussgubbe men kom bara massa frågetecken, ledsen för det haha
  • Fransast
    brennaV skrev 2017-05-31 10:50:06 följande:

Om du tar nytt test om några dagar och det är starkare bör det ju ha gått vägen och då kan du ringa och boka tid för tidigt vul

Ja jag får göra det, kommer bli en låång väntan!
  • Fransast
    brennaV skrev 2017-06-01 10:21:42 följande:

Ja hurra!!! När hade du äl och bim?

Hade äl 20e eller 21 maj så typ på dag 20 vilket var mycket senare än jag trodde. För bim var den 29e. Så har antagligen kort andra period. Hoppas verkligen att den sitter kvar nu. Har nämligen haft lite blödningar samtidigt som mensen skulle komma (men inget nu peppar peppar)
  • Fransast
    Jooosen skrev 2017-06-01 10:46:29 följande:

Grattis!! Misstänkte du detta?

Det är första försöket, men jag hade absolut mina aningar :)
  • Fransast
    Hebembe skrev 2017-06-01 10:34:33 följande:

Grattis!! Mina streck är typ lika. Nu gav du mig hopp!

Woho! Ja det där är ju definitift positivt! :D
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni